çilekli lip bal(m)

1.2K 76 88
                                    

alin size smut

BU SMUTU YALAN DUNYA IZLERKEN YAZIYORUM KIZLAR KOTU OLURSA SUC BENDE DEGIL...

sub yeonjun okumaya hazir olun
ZAAA


"hoşgeldin." kapıyı açarken yüzünde kocaman bir gülümsemeyle söyledi yeonjun. amacı ve isteği belliydi, evin ortamını ayarlamıştı bile çoktan. "hoşbuldum." beomgyu karşısındaki oğlana sarılıp dudağına minik bir öpücük kondurduktan sonra içeriye girerken söyledi.

"salonda mı oturalım?" yeonjun kızıl saçlı oğlanı belinden tutmuş evin içinde yönlendirirken sordu. "bilmem, bana fark etmez."

"tamam, odama geçelim o zaman." yeonjun eli hala oğlanın belindeyken söyledi. ikisi de yeonjun'un odasına geçtiğinde siyah saçlı oğlan ses sisteminden güzel bir şarkı seçip açtı. "oha, sen böyle şarkılar biliyor muydun?" beomgyu açılan şarkının hem ingilizce hem de güzel bir şarkı olmasına şaşırdı. "tabii güzelim, konu sen olunca."

"ee, şimdi ne yapacağız yeonjun ne boka çağırdın beni." beomgyu dağınık odayı keşfederken yöneltti. "bilmem, ne yapalım isterdin." yeonjun ise yatağına oturmuştu çoktan, bacakları davetkar bir şekilde açıktı kızıl oğlana karşı. "beni çağıran sensin, sen bileceksin."

yeonjun ellerini uyluklarına vurdu iki kere, çıkan ses odada yankılandı. "gelsene."

"siktir git, oturmayacağım kucağına." beomgyu kendisine iletilen davetiyeye yüzünü ekşitti. "hadi beomgyu! naz yapma bir kere de!" yeonjun da ayaklanmıştı bu sefer, tam karşısında bir kaç adım uzağında duran çocuğu yakalamaya çalışıyordu. "ya git! sapık mısın sen?" kızıl oğlan zaten küçücük odada kaçacak delik ararken bağırdı.

"sapığım, var mı?" yeonjun sonunda oğlanı belinden yakaladığında kendisi ile birlikte yatağa çekerken güldü ikisi de. "yeonjun bırak! gıdıklanıyorum." beomgyu kollarında kapana kısıldığı oğlan ile yatağa düştüğünde çırpındı.

yeonjun sonunda kucağındaki oğlanın sakinleşmesini sağlayıp düzgünce oturttuğunda yüz yüzelerdi şimdi, yeonjun'un eli beomgyu'nun belinde, kızıl saçlı oğlanın eli ise kucağında oturduğu çocuğun ensesindeydi.

yeonjun daha fazla vakit kaybetmeden yapıştı kucağındaki oğlanın dudaklarına, yapışır yapışmaz ağzına gelen tanıdık tat ile hafif dudak ucu ile gülümsedi, çilekli lip balm'ını sürüp gelmişti yine.

beomgyu'nun oğlanın saçlarındaki tutuşu sıkılaşmıştı öpüşmeleriyle birlikte, öpüşmeyi domine eden taraf olmayı denemişti bir süre fakat her seferinde choi yeonjun tarafından nakavt edilmişti.

yeonjun elini kucağındaki oğlanın beyaz tişörtünden içeri geçirip soğuk parmaklarını beomgyu'nun cildi ile birleştirdiğinde vücuduna yayılan ani soğukluk ile hafif sıçradı beomgyu, bu dudaklarını ayırmalarına engel değildi tabii ki.

fakat bardağı taşıran son damla beomgyu'nun göğüs uçlarına değen soğuk parmaklar olmuştu, kızıl saçlı olan ani dokunuşla öpüşmenin içine inlediğinde yeonjun oğlanın açılan ağzını fırsattan istifade bilip dilini yollamıştı içeri.

ağzının içini diliyle keşfediyor, dudaklarını ısırıp, çekip bırakıyor ve aynı zamanda tişört altından oğlanın göğsü ile oynuyordu, beomgyu ise altındaki çocuğa sürtünmeye başlamıştı çoktan.

ikisinin de öpüşmekten nefesleri kesilmişti artık, ilk geri çekilen beomgyu olmuştu nefessizlikten ölmemek adına, yeonjun ise kucağındaki oğlanın aniden geri çekilmesini idrak edemeyip yüzünü tekrar yaklaştırmış ve tekrar öpmüştü oğlanı. "yeonjun, dur." beomgyu yeniden yüzünü uzaklaştırırken söyledi. "ama."

vizyontele ✓ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin