EXT. Juozo sodelis; ankstyvas vakaras
JUOZAS klūpodamas prie gėlių lysvės ravi, aplink jį sukiojasi ožka. Jis pasuka galvą į šoną ir pamato, kaip ožka žiaumoja gražiausią rožės žiedą.
JUOZAS
(išskėtęs rankas į ožką ir pasipiktinęs)
– Nu, Margarita, po perkūnais, tik sužydėjo, a negalėjai palaukt kol bent biški pavys tas žiedelis? (Ožka toliau žiaumoja nekreipdama dėmesio) Eik iš čia (pastuma ožkos pasturgalį ir vėl paragina) Na eik jau! (vėl pastuma ją ir įninka į darbą, ožka nueina toliau į sodą).
Iškart prie vartelių, jam už nugaros, pasirodo kaimynė RITA. Išsipusčiusi, su pintine rankose ir blizgiais aukštakulniais su kojinėm, niekaip nesiderinančiais kaimo aplinkoje.
RITA
(Mojuodama)
– Kukū! Dar dirbam? (eina pro vartelius. JUOZAS vos krypteli galvą, bet pasisveikina tik panosėje) Atnešiau vakarienę (RITA prisiartina visai arti jo, kišdama savo aukštakulnius į JUOZO akiratį, jis vos į juos žvilgteli) Na tu čia ir apsitvarkei (sukinėjasi aplink nustebusi) Lina, teilsisi ramybėje (pažiūri į dangų ir persižegnoja) visai buvo apleidusi sodybą. Ne tas galvoj buvo (priekaištingai pakilnoja antakius).
JUOZAS pasirauko ir pradeda mėtyti žoles RITAI ant aukštakulnių, ši pradeda kilnoti kojas nusipurtydama žoles ir aikčiodama, bet garsiai nepriekaištauja JUOZUI.
RITA
– Tai, Juozai, gal einam užvalgyti, užteks tau čia darbuotis (nepatenkinta trypia toliau ir bando nusimesti purvus nuo aukštakulnių).
JUOZAS
(Atsipūsdamas)
– Rita, būk maloni ir nulipk nuo pievos, ištrypsi visą žolę.
RITA nustėra, sustingsta, pasipiktinusi pasižiūri į JUOZĄ, žvilgteli į vaikštančią ožką toje pačioje pievoje. Prisimerkia ir suprunkščia į ožką. Padeda pintinę prie pat JUOZO, aikteli nepatenkinta ir apsisukusi ant kulniukų išmauna pro vartelius.
JUOZAS
– Ir vartelius uždaryk, ožka man pabėgs! (pavymui sušunka JUOZAS)
RITA sustoja kaip įbesta, gret užsklendžia skląstį ir raudona iš pykčio dideliais užmojais nueina. JUOZAS žvilgteli į pintinę, pakilnoja antakius patenkintas laimikiu ir vėl įninka į darželį. Tolumoje pasigirsta kaimynės namo durų trenksmas ir JUOZAS nusišypso.
YOU ARE READING
Juozas ir Margarita
HumorKadangi scenarijų rašymas yra mano darbas, kuris pamažu virsta ir laisvalaikio užsiėmimu, nusprendžiau pasidalinti vieno kuriamo scenarijaus scena. Pati apie scenarijaus struktūrą sužinojau tik pernai, tad pagalvojau, kad gal kai kuriems iš jūsų irg...