6- Pişmanlık

156 5 32
                                    


Chuuya Fyodor un bu sözlerinden korkmuş olucak ki Dazai nin odasına yürüyordu daha doğrusu koşuyordu. Fyodor çok ciddi konuşmuştu. Ama asıl sebebi Chuuya nın pişmanlık duymasıydı o an Niko ya olan sinirinden biraz sert çıkışmiştı. Ama nerden bilebilirdi ki uzulecegini (odun herif). Odaya vardıktan sonra tam kapıyı çalıcak iken bir hıckırık duydu. Biri ağlıyordu (oha yemin et). Bunun Dazai olduğunu düşünmeden edememişti. Önce afallasada sonrdan kapıyı çalmıştı.

Chuuya: Dazai.. Orada mısın

Ses yok aglama sesi bile kesilmişti.

Chuuya: Dazai bak özür dilerim o an Niko ya olan sinirimden sana kaba davrandım. Ben seni önemsiyorum.

Ayak sesleri duyduğunda yüzüne bir tebessüm gelmişti Chuuya nın... Kapı açılmıştı kırmızıya çalan kahve gözler yorgun bir şekilde ona bakıyordu. O an Chuuya kendini daha kötü hissetmişti. Zaten kim sevdiğini öyle görmek ister ki? Evet Chuuya bir süre önce Dazai ye aşık olduğunu fark etmişti. Onun huyunu suyunu o ifadesiz yüzünü sesini yumuşacık saçlarını ve derin bakan gözlerini seviyordu Chuuya.

Chuuya: Dazai ben..

Dazai: Önemli değil..

Chuuya: Ama Dazai-

Dazai: Merak etme ben kırılmam ben cok kişi kaybettim. Yani senle aramı bozup seni basın nın önünde küçük düşürmem.

Chuuya: Dazai ben onun için değil gerçekten özür dilemek için geldim. O an Niko ya olan sinirimden sana patladım.

Dazai nin gözleri parlamıştı. Sevdiği adam onun için endiselenmisti çünkü. Evet Dazai de Chuuya ya aşık olduğunu fark etmişti. Dazai o an fazla düşünmeyip Chuuya nın kollarına atladı (bu arada Dazai orijinalden daha kısa ve Chuuya daha uzun Dazai den) Chuuya önce şaşırmıştı ama sonra karşılık vermişti.

Beraber içeri girdiler. Odanın kahverengi hoş bir tonu vardı. Tam Dazai ye uymuş diye düşündü Chuuya.  Bir süre sessizce oturdular ardından Chuuya sessizliği bozdu, sonunda cesaret etmişti söyluyecekti.

Chuuya: Dazai.. Aslında ben buraya başka şey söylemek için geldim

Dazai: Nedir Chuuya?

Chuuya: Dazai.. Ben bunu uzunca düşündüm ve sana aşık olduğumu fark ettim senin her zerrene aşık oldum Biliyorum beni kabul etmeyeceksin ama bunu söylemek ve içimi rahatlatmak istedim

Dazai: Chuuya.. b-ben

O an Chuuya reddetticegini sandı ama öyle olmadı

Dazai: D-duygularımız ka-karşılıklı Chuuya (klavye kekeliyor ben değil)

Chuuya şok olmuş ama sonra gülümseyerek Dazai nin dudaklarına yapıştı. Kısa süre sonra Dazai de karşılık veriyordu. Chuuya masum öpücüğü derinleştiriyordu. Artık masum bir öpücük değildi. Olaya dilini de dahil etmek için Dazai nin alt dudağını ısırarak izin istedi. Dazai çok bekletmeden ağzını araladı ve Chuuya daha fazla dayanamayıp oğlanın ağzını dili ile keşfe çıktı. Chuuya yapmak istiyordu bu anı çok beklemişti ama Dazai nin ilk seferiydi ve utanıyor du. Biraz sonra nefes nefese ayrıldılar.

Chuuya: Dazai~ yapmak istiyorum..

Dazai: O-olmaz! Ben hazır değilim.

Chuuya: Ahh~ Seni anlıyorum bebeğim fakat ben çok bekledim bu seferlik bir istisna yapsak~

Dazai bebeğim demesine mi yoksa ses tonuna mi kızarsa bilemedi. Biraz bekledikten sonra cevap verdi Dazai.

Dazai: P-peki ama sadece bu seferlik!

Chuuya zafer ile gülümsemiş ve Dazai yi yatağa yatırmıştı. Bir yandan öpüşürken sıcak eli Dazai nin soğuk bedeninde keşfe çıkmıştı. Bir süre sonra dudağından ayrılıp boynuna yönelmişti. Dazai nefesini boynunda hissetmesiyle irkildi. Chuuya Dazai nin boynunu ele geçirmiş bir şekilde emip iz bırakıyordu. Aniden ısırması ile çığlık atan Dazai yi sakinlestirip ısırdığı yeri yalamaya başladı Chuuya ve daha fazla dayanamayıp kendisini ve Dazai hi soydu...

Evett sonraki bölümde Smut yazcam. Umarım beğenirsiniz. Seviliyorsunuz bebitolar

Soukoku İlk AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin