2014-
pov: kim taehyung
-Ya, Tae! Beni de bekle!
Duyduğum sesin sahibini hemen tanısam da bilerek arkama dönmeden yürümeye devam ettim. Sesin sahibinin yaklaştığının farkındaydım.
-Uyuz! Bekle dedim dimi sana!
Bunu söylerken aynı zamanda koluma vurmuştu. Açıkça söylemek gerekirse ne kadar narin görünse de güçlüydü.
Kolumu sıvazlayarak inledim:
-Acıdı Suzy...
Vurduğu koluma girerek yanımda yürümeye başladı. Ben de pozisyonu rahatlatmak için elimi cebime koydum
-Şu kaslı kollarını görmesem inanacağım buna tae. Cidden sen misin polis akedemisine gircek olan??
-Rol yapıyorum güzelim. Sen misin benim canımı yakacak olan?
Kışkırttığımın o da farkındaydı ama bozmadı ve devam ettirdi
-Demek ben miymişim öyle mi Kim Taehyung? Sen şimdi görürsün!
Tam bana vuracağı sırada kaçıp koşmaya başladım. Ben gülerek okula doğru koşarken o da arkamdan bağırarak geliyordu.
***
-Tamam tamam, sen kazandın prenses diyerek pes edercesine iki elimi kaldırdım.
-Güzel, adam ol şöyle seni uyuz dediğinde atışmamızın bittiğini anladım ve beraber sınıfa girdik.
-Günaydın millet!
-Ooo, sonunda geldin Suzy. Bugün okula son sınıf bi çocuk gelmiş, gördün mü?
-Hayır, görmedik derken bir yandan tekli sıralarımıza yerleştik. Zaten hemen yan hizamdaydı.
-Yazık olmuş, görenler çok yakışıklı olduğunu söylüyor. Umarım bizim sınıfa gelir!
-Neyse ne diyerek Suzy kafasını gömünce, ben de kafamı yan yatırarak onu seyretmeye başladım. Onu geçen yıl transfer olduğundan beri seviyordum fakat reddedilirsem arkadaşlığımızı da kaybederim korkusuyla itiraf edemiyordum. Aslında o çoktan okulun popiler kızıydı ve birçok çıkma teklifi alıyordu fakat her seferinde teklif eden oğlanın nasıl biri olduğunu bana soruyordu. Ben de kötüleyince reddediyordu tabii ki. Çünkü Suzy bana hep güvenirdi.
-Çocuklar, ayağa kalkın ve Bayan Park'ı selamlayın diyen sınıf başkanı Christopher Chan'ın sesini duyunca Suzy'i dürtükleyip ayağa kalktım. Suzy'de yarı uyanık olduğundan hemen kalkmıştı.
-Günaydın Bayan Park diye tek ağızdan söyledik
-Günaydın çocuklar, oturun
Hepimiz yerimize yerlesince kapı çaldı
-Girin!
İçeri bizimle aynı formaya sahip ama daha önce görmediğim bi çocuk girdi. Çocuk girdiğinde sınıftaki kızlardan bir iç çekme sesi gelince bunun yeni öğrenci olduğunu anladım.
-Pekala çocuklar, yeni sınıf arkadaşınıza hosgeldin diyelim. Lütfen kendini tanıt canım.
Çocuk sınıfı selamlayarak gülümsedi
-Merhaba, ben Song Kang, iyi anlaşalım.
-Tamam Kang, Kim Doyoung'un(nct) arkasındaki sıraya gecebilirsin.
Song Kang başını sallayarak sırasına geldi. O gelirken kızlar sanki hiç erkek görmemiş gibi çocuğu gözleriyle yiyorlardı, Suzy hariç, o Song Kang'a bakmamıştı bile.
Ama durum Kang için aynı değildi.
Kang sırasına oturunca arkasına dönüp Suzy'e selam verdi. Suzy'se sadece selamı almakla yetindi. Kang'da vazgeçip önüne dönünce sonunda derse odaklanabilmistim.***
-Ya Suzy-ah, bi teneffüslük hadi yaa. diye aigoo yapsam da işe yaramıyordu, bu ineği sırasından kaldıramıyordum.
-Tae, sen git kantine işte tek başına. Yalnız gitmem diyorsan da alt sınıflardan choi yeonjun'u al yanına, çok sevinir hem.
-Ama Suzy~~
-Bakar mısın?
Suzy'nin önünde oturan Kang seslenince ikimizde ona döndük, ama o gözlerini Suzy'e dikmişti:
-Adın Bae Suzy mi?
-Evet?
-Tanrım, havuç! Hatırlamadın mı beni, Song Kang. Sen de bana marul derdin hani?
Suzy sessiz kalıp Kang'ı süzdü. Sonra bir anda bir şey hatırlamış gibi heyecanla konuştu
-Sen şu ilkokulda 2 yıl kalıp sonra başka şehre taşındığı icin giden çocuk musun?
-Evet o benim Suzy, Kang. Senin tabirinle marul. Hep yeşil giydiğimden bana öyle derdin.
-Hatırlayamadığım için üzgünüm Kang. Hiç dikkat etmemişim.
-Sorun değil Suzy, seni tekrar bulduğuma sevindim.
Ve o ikisi mutlulukla birbirine bakarken, ben 2. Erkek gibi yanlarında kalmıştım.________________________________________________
Allahim sen bana yeni okulumda chan gibi sınıf başkanı nasip et yarabbimm
evett şuraya iki tane marul bırakayım skfkdfjsjfjdjc
Bu bölüm kısa oldu çünkü uzatırsam kendimi durduramam diğer bölümleri daha uzun yazacağım
serendipity_dbby yorumlarda en ufak bi spoi yazdığını gormim evini basarım<3333
Sonraki bölümde görüşürüzÇok özür dilerim ama şu iki fotoğrafla bu ikisini birazcık shipledim vibelerı çok tatlı
-Sizi morluyorum-