بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمsambungan dari
H A N Y A U N T U K S E D E T I K━━━━ • ❁ • ━━━━
Status: Completed [ E- book ]
━━━━ • ❁ • ━━━━
❝ a l l a b o u t r e v e n g e ❞
The best revenge is to improve yourself
━━━━ • ❁ • ━━━━
BLURB:
Is it wrong to keep loving?
No!
Then, I will always love him. Forever.
Kesengsaraan yang menghukum di waktu lalu mengajar erti baru untuk Camelia. Dalam kekesalan, tersemat satu pengajaran. Itu yang pasti. Lupakan apa yang berlaku. Maju dan teruskan kehidupan seperti biasa.
Namun, semua itu tidak semudah yang disangka. Apatah lagi, diaturkan kembali pertemuan dengan bekas suami yang masih teguh memegang takhta di hatinya.
"Because you're just like a day. When you're being my yesterday, then you have been agreed to be my forever tomorrow." -UZZAIR FATHI
"Awak masih milik Sofea. Prinsip hidup saya, saya takkan sesekali berkongsi." -CAMELIA IRDINA
Menjadi pilihan kedua untuk Uzzair? Tidak! Camelia tidak mahu lagi membiarkan kesilapan yang sama berulang kembali.
Dilukai dan harus melukai.
Nyata, perasaan boleh berubah sekelip mata. Tatkala satu kenyataan diketahui, Camelia mulai dibelenggu keraguan. Apatah lagi kehadiran Uzzair yang selalu menghantui, membuatkan hati Camelia kian terusik.
Uzzair harus dirampas semula! Itu janji Camelia, meskipun ada jiwa yang perlu dia sakiti.
"Like I told you before. Sebaik mana pun seseorang, akan berubah menjadi sekejam-kejam manusia bila dia ditipu."
"Kau kejam, Camelia!"
"Tapi kau yang mulakan. Jadi, siapa yang kejam? Terima saja takdir ni, Sofea. Uzzair sekarang dah jadi hak mutlak aku."
Jika apa yang berlaku, hanya untuk seketika... mengapa dia harus menjelma kembali seolah mahu kekal untuk selamanya?
Because...
What belongs to you will find you!
━━━━ • ❁ • ━━━━
saya hanya post beberapa teaser sahaja disini. Bukan chapter penuh.
Harap maklum.
sincerely;
𝓷𝓾𝓻𝓷𝓪𝓮𝓲𝓷
YOU ARE READING
HUS II [ EBOOK ]
RomanceSambungan dari HUS, terbitan Ogos. EDISI EBOOK 2023 -lebih 150+ unit sudah terjual ✨ start: April 2023 completed: August 2023 [ FEMALE LEAD's DANGEROUS AREA ⚠️ ] sila baca beberapa teaser terlebih dahulu sebelum pembelian ebook. Jualan ebook akan...