Aradan 1 yıl geçmişti sebastian ile iyi bir ilişkim vardı arasıra kavga etsekte birbirimize küs kalamıyorduk bugün onun doğum günüydü onu kutlayacaktım elena ile alışverişe gittik biraz süsleme ve pasta aldık sonra yola koyuldum sebastianın evine geldim o okuldaydı benim bugün okulum yoktu etrafı süslemeye başladım biraz yorucu olmuştu okuldan çıkış saati gelmişti sebastianı aradım biraz işinin olduğunu ve akşam eve geleceğini söyledi aslında bu iyi olmuştu. Biraz hava almak için dışarı çıktım akşama daha çok vardı bir cafeye girdim cool lime alıp en köşede bir yere oturdum burdan herkes gözüküyordu kapı açıldı içeri sebastian ve yanında tanımadığım bir kadın vardı elini tutuyordu başımdan aşağı kaynar sular döküldü beni başka biriyle aldatıyordu siparişlerini verdiler ve benim olduğum tarafa geliyorlardı sebastian beni gördü olduğu yerde kaldı gözlerimden yaşlar süzülüyordü tek kelime etmeden yerimden kalktım ve dışarı çıktım hemen bi taksi çağırdım ve eve gittim evde kimse yoktu elena bir arkadaşının yanına gitmişti eve geldiğimde koşarak odama gittim sebastianin aldığı herşeyi bir poşete doldurdum bi yandan hala ağlıyordum kendimi tutamıyordum aşağı indim kapıyı açtığımda karşımda sebastian vardı bağırarak hala ne yüzle buraya geliyorsun elini tuttuğun kadının yanına gitsene mia dinle beni bi ne dinleyeceğim seni beni salak yerine nasıl koyduğunumu ha elimdeki poşeti sebastiana fırlattım al artık bir değeri olmayan eşyalarını yazıklar olsun sana bana bize bunu nasıl yaptın mia b-ben özür dilerim gerçekten böyle olsun istemedim, ama öyle oldu sebastian defol git seni artık görmek istemiyorum kapıyı kapattıktan sonra dibine çöküp ağlamaya başladım ne kadardır ağlıyordum bilmiyorum akşam olmuştu dışarı çıkmak için hazırlandım biraz kafa dağıtmaya ihtiyacım vardı sokakta yürümeye başladım bir parkta oturdum yarım saat sonra yanıma biri geldi mia iyimisin kafamı kaldığımda karşımda chris duruyordu mia sen iyimisin demeye kalmadı ona sarılıp ağlamaya başladım hiç iyi değilim chris bugün sevdiğim adamın beni aldattığını gördüm chris benden ayrılıp göz yaşlarımı sildi ağlamak sana yakışmıyor mia yüzümde biraz da olsa tebessüm belirdi hep böyle gül çünkü gülmek sana çok yakışıyor chrisle beraber yürümeye başladık chris elini omzuma attı
(Temsili fotoğraf).Nereye gidiyoruz şimdi görürsün biraz yürüdükten chris elleri ile gözlerimi kapattı gözlerimi açtı lunaparka gelmiştik chrise dönerek gerçekten eğlenecek havamda değilim olsun bu gece bizim sonuçta elimi tutarak içeri doğru beni sürükledi dönmedolaba 2 bilet alabilirmiyiz hadi gel mia burasi şehrin en güzel manzaralı yeri şimdi göreceksin dönmedolaba bindik ve en tepeye çıkınca gördüm chris haklıydı en güzel manzaralı yerdi evet mia seni dinliyorum artık anlatacakmısın seni üzen adamı başımı iki yana salladım anlatmak istemiyorum peki seni zorlamayacağım sonra hazır olduğunda anlatırsın aşağı inince chrisin telefonu çaldı mia benim bi işim çıktı kusura bakma önemli değil git sen ben eve giderim eve gelince bana mesaj yaz unutma tamam diya bağırdım eve yürürken karşımda biri durdu kim olduğunu anlamıştım hızlı yürümeye başladım ama kolumdan tuttu ne istiyorsun sadece biraz konuşmak gözlerinin içine baktım ağlamaktan gözleri şişmişti ne o beni kaybettiğin için üzüldünmü mia evden geliyorum ve senin hazırladığın herşeyi gördüm artık bi önemi yok sebastian hayır var mia benim için bi önemi var seni çok seviyorum lütfen affet beni son dediği şeyle sinirlendim yüzüne bi tokat attım Sebastian Stan bu sefer seni asla affetmeyeceğim evin ışığı yanıyordu elena gelmişi eve kapıyı çaldım elena gördüğü kişi ile şoka uğradı mia iyimisin noldu hiçbirbşey demeden odama gittim yatağıma yatıp ağlamaya başladım elena kapımı çaldı mia iyimisin geliyorum elena yatağıma oturdu mia anlatacakmısın artık merak ediyorum sebastian beni aldattı ne! Kiminle nerde gördün cafeye birşeyler içmek için gitmiştim orda gördüm yanında bir kadın vardı elini tutuyordu bide yüzsüz gibi benden özür diliyor yarından itibaren okul değiştiriyorum elena bana sarıldı artık ağlama gözlerin şişmiş yarın olsun bakarız tamam gece hiç uyumadım pencereden etrafa bakmak için kalkmıştım sebastianın arabası ordaydı evine gitmemişti yatağıma yattım sabaha karşı dalmışım telefonumun alarmı beni uyandırdı elena odama geldi uyanmışsın hadi hazırland bugün yeni okula gideceğiz gideceğiz evet hayatım sen nereye ben oraya hadi bi duş al seni bekliyorum ayağa kalktım ve elenaya sarıldım teşekkür ederim beni yanlız bırakmadığın için 2 dakikada hazırlandım önce eski okulumuza gittik arkadaşlarımızla vedalaşmaya gittik sonra müdürün yanına çıktık kapıyı çaldık içeri girdiğimizde biri daha ordaydı elena konuşmaya başladı ve elindeki kağıtları müdürün önüne koydu müdür hiç terettüt etmedi hemen onayladı, odadan çıktıktan sonra chris kapının önünde bizi bekliyordu bizden sonra sebastian da çıktı arkama bile bakmadan yürümeye başladım bahçeye çıktık chrise sarıldım ne zaman istersen ziyarete gelebilirsin mia gülümseyerek derslerden zaman bulursam gelirim görüşürüz chris görüşürüz mia ve elena yeni okulumuz biraz evimize uzaktı.
1 Ay sonra
Okulumuza alışmıştık yeni bir sürü arkadaşımız oldu arada chris beni ziyarete geliyirdu ama ben gidemiyordum gitmeye cesaret edemiyordum tekrardan onu görürsem hiç iyi olmazdı, son derse gelmiştik hoca hasta olduğu için erken çıktık elena sevgilisi ile buluşmaya gitti herzamanki gibi yanlız kalmıştım kulaklığımı takıp yürümeye başladım
Eve gelir gelmez duş aldım ama tarağımj bulamamıştım komodinin üstünde değildi uzun uğraşlar sonucu yatağımın altındaydı orda bi kutu gördüm hiç düşünmeden içini açtım bir sürü mutlu zamanlardan kalma fotoğraf gözümden yaşlar süzülmeye başladı kutuyu kapatıp mutfağa indim elime kibriti alıp çöp kutusunun yanına gittim kutuyla beraber herşeyi yaktım tam eve girecekken mia arkamı dönmeden eve girdim kapımın yanına kadar geldi mia çok özür dilerim sensiz yapamıyorum geceleri uyuyamıyorum doğru düzgün yemek bile yemedim lütfen beni affet bu sefer ağlamıyordum içimde bir öfke vardı kapıyı açtım eğer hemen gitmezsen polisi arayacağım kapıyı yüzüne çarptım yarım saat sonra kimse yoktu hava kararmaya başlamıştı elena bugün eve gelmeyecekti bende hazırlanıp dışarı çıktım bi bara girip oturdum 1,2 viski derken baya sarhoş olmuştum ayakta bile duramıyordum buna aldırış etmeden eve gitmek için dışarı çıktım taksi bekledim ama gelmedi bende yürümeye karar verdim en son gördüğüm şey beyaz bir ışıktı ne oluyordu bir sürü karmaşık sesler geliyordu gözlerimi actım soğuk zeminde yatıyordum bana araba çarpmıştı sürücü kaçmıştı hemen ambulans geldi beni hastaneye götürdüler ondan sonrasını hatırlamıyorum ölmüşmüydüm yoksa komadamıydım dışarıda bir çığlık geldi elenanın sesiydi doktor ona ölüm haberimi vermiş artık yaşamıyordum hayatım son bulmuştu ameliyat bitmişti beni morga götürüyorlardı elena ağlıyordu orası çok soğuk mia dayanamaz hastalanır diye elena yanıma geldi güzel anılardan bahsetti hem ağlıyor hem anlatıyordu gittiğin herde hep mutlu ol mia seni çok seviyorum eğer yaşasaydın bana çok kızardın ama yapmak zorundaydım onu buraya çağırdım çok perişan sabaha kadar ağladı elena sebastianı çağırdı ve kendisi çıktı sebastian yanıma çöktü ben çok özür dilerim mia seninleyken hayatımın en mutlu anlarını yaşadım sen varken yaşıyordum ama artık sen olmadığına göre bende bi ölüyüm seni çok seviyorum mia ayağa kalkti ve alnımdan öptü sonra yüzümü kapattı artık herşey son bulmuştu ben ölmüştüm sevdiğim adam beni aldatmış olsada hala onu seviyordum ona kavuşamadan hayatım son buldu...Kusura bakmayın arkadaşlar bu bölüm biraz uzun oldu kurgu saçma olmuş olabilir ilk defa böyle bir şey yazıyorum amacım sebastianı kötülemek değil. Başka bir kurguda görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öğretmenim seb
Fanfictionİlk defa böyle bir kurgu yazıyorum hatalarım varsa şimdiden özür dilerim biraz abartı olabilir :)