ဌာနသို့ရောက်တော့ကျွန်တော်မျက်နှာပြုံးရွှင်နေသည် သူ့မျက်နှာလေးသူ့အပြုံးလေးသူ့အသံလေးတွေကိုတစ်စိမ့်စိမ့်တွေးရင်းရင်ခုန်ရပြန်သည် မင်းလေးကတကယ့်ကိုပြုစားနိုင်တာပဲ ကိုယ့်အပိုင်ဖြစ်လာအောင်နည်းလမ်းမျိုးစုံးသုံးပြမယ် ကျွန့်တော်အတွေးကမ္ဘာထဲနစ်နေချိန် phi phuwin က
"Ai gemini ငါမင်းကိုခေါ်နေတာအာသီးတောင်ယောင်တော့မယ်နားပင်းသွားတာလား မျက်နှာကလည်းပြုံးဖြီးဖြီးနဲ့ ဘာတွေဖြစ်နေတာတုန်း"
"အချစ်နွန်ထဲမှာနစ်ပြီနှလုံးသားရဲ့စကားသံတွေကြောင့်phiအကျယ်ကြီးအော်ခေါ်တာတောင်မကြားနိုင်တော့ပါဘူးဗျာ"
"မင်းဘာစကားတွေလာပြောနေတာတုန်းသတင်းသွားယူခိုင်းတာအဆင်ပြေလားမေးမလို့ကို"
"ပြေတာပေါ့ဗျာသိပ်ပြေတာပေါ့ကျွန်တော်ဘဝရဲ့အရေးပါ ဆုံးနေ့လေးလေဒီနေ့က"
"ခုနကလည်းမင်းအချစ်ကြောင်းတွေပြောတယ်အဲဒါဆိုပြောမင်းဘယ်သူနဲ့တွေ့လားလို့လည်း"
"ကျွန်တော့်နှလုံးသားကိုပြုစားသွားတဲ့ရှေ့နေ့ပေါက်စလေးနဲ့"
"အော်မင်းကအခုမှတွေ့တဲ့သူကိုကြိုက်သွားတာလားgem ရှေ့နေဆိုတော့ဘယ်သူလည်းနာမည်သိခဲ့လား"
"ကြိုက်တာမဟုတ်ဘူးချစ်သွားတာ
"သူနာမည်ကfourth nattawat တဲ့""ဟမ် အဲ့ကောင်လေးကိုငါ့သိတယ် ငယ်တယ်ဆိုပေမဲ့အရမ်းတော်တယ် သူ့ကိုင်တဲ့အမှုတိုင်းအမြဲနိုင်တယ် သဘောလည်းကောင်းတယ်စိတ်ထားလည်းကောင်းတယ်"
"Phiကလည်း fourth နဲ့သိတာကိုအစောကြီးကတည်းကမိတ်မဆက်ပေးဘူးရင်းနှီးမှုကိုငစောစောယူရပါ့မယ်ဆိုမှ"
ကျွန်တော်ချစ်နေတဲ့ကောင်လေးဆိုတော့ရင်းနှီးသလိုမျိုးလေးခေါ်မိသည်"ငါကဘာကိစ္စမင်းကိုမိတ်ဆက်ပေးရမှာလည်းgem ဘာမှမှမဆိုင်တာ"
"မသိဘူးဗျာကျွန်တော်ကိုphiညီပါဆိုပြီးမိတ်ဆက်ပေး"
"Gemမင်းကသေချာလှချည်လားအဲ့ဒါဆိုမင်းသူ့ကို တကယ့်ချစ်တယ်ပေါ့အခုမှတွေ့တဲ့လူကို ချောလို့ချစ်ဖို့ကောင်းလို့
စိတ်ကစားတာမဖြစ်နိုင်ဘူးလား"။
" ဘာစိတ်ကစားတာမှမဟုတ်ဘူးကျွန်တော်ရင်ခုန်သံကအစစ်မှန်ဆိုတာကို တော့ ကျွန်တော်သေချာပိုင်းခြားတက်တယ် မြင်မြင်ချင်းအချစ်ပဲ"