Z jakiego powodu siedzisz z Polską na drzewie?
Co się stało potem?Baran - Bez żadnego.
Siedziałaś sama a potem spadłaś z drzewa ale złapał cię CN Potem razem z nim i kimś ( wymyślcie sobie) oglądaliście jakiś film w jego domu.Bliźnięta - Bo lubicie razem oglądać gwiazdy i pełnię księżyca.
Potem Ameryka, Niemcy i Rosja was zgarnął i pojechaliście na koncert.Byk - Bawicie się w chowanego. Potem znalazł was (nwm kogo dać więc jest dowolnie kto) ale niechciałyście się w to dalej dalej bawić więc wdrapał się do was i spędziliście miło nockę na drzewie.
Lew - Schowałyście się przed waszymi rodzicami i siotrą/bratem/nikim. Potem i tak was znaleźli.
Koziorożec - Byliście na imprezie i to było wasze wyzwanie które zabrzmiało tak - Ty i Polska macie wspiąć się na wysokie drzewo i siedzieć tam puki niewybije północ.
Strzelec - Zrobiłyście ,,mały" bałagan i uciekłyście. Potem było zrobiło się zimno więc rozbiłyście namiot i poszłyście w nim spać.
Panna - Psy was pogoniły. Potem musiałyście czekać na pomoc ale niestety niedoczekałyście się na nią.
Rak - CN chciał was poprzytulać. (raczej udusić) Potem zrobiło się zimno i zeszłyście, poczym to zrobił.
Ryby - Goniło was FBI. Potem USA was znalazł i kiedy mu powiedzieliście o FBI to zrobiliście mu burę.
Skorpion - (dowolnie kto) was przestraszył i przez niego też nie możecie zejść. Potem sam tam z wami utknął.
Waga - Rodzice was wywalili z domu. Potem se wymyślcie.
Wodnik - To wasza sprawa.
Potem zasnęłyście a obudziliście się w domu RoNa.