Karanlık odada maskesini açmış bana pişkince sırıtmıştı. O tanıdık simayı görünce seslice yutkunmuş içimden biri beni kurtarsın demiştim. O tanıdık simanın sahibi ise.....
🍡İyi Okumalar🍡
O tanıdık simanın sahibi ise eski sevgilim Taeyong'a aitti. En sonki buluşmamızda kendisine laf atıp beni süzen adamı bıçakladıktan sonra tutuklanmıştı. Ayrılığımız o buluşmaya dayanıyor olsada gerçek sebebi tutuklanması değildi.
Taeyong ile ilişkimiz lise başlarında başlamıştı. İlk başlarda harikaydı. Beni prensesler gibi şımartıyor ve korumam gibi beni koruyordu. Fakat ilerleyen zamanlarda beni fazlasıyla kıskanmaya ve kısıtlamaya başlamıştı.
Eğer bir şey onun istediği gibi olmassa bana şiddet uyguluyor ve istediğini elde ediyordu. Bu böyle çok canımı sıkmaya başlamıştı ve bende ilişkimi bitirmek istediğimi söyleyecektim o randevuda.
4 yıl sonra karşıma çıkan bu adam karşısında ne tepki vereğimi bilmezsin ona bakıyor bir andan da Allah'tan beni bu adamdan beni kurtarması için yalvarıyordum.
Yong(Taeyong):Sevgilim..Beni özledin mi?
Sorduğu bu soruyla tiksinerek ona bakmış sonra da ayağa kalkıp konuşmaya başlamıştım.
Yr:Bana bak Taeyong biz senle 4 yıl önce ayrıldık. Bunu anlayamayacak kadar kıt mısın?
Ona dediğim bu sözlerden sonra sırıtan ifadesi yüzünden silinmiş onun yerine sinirle bakan bir ifade yerleşmişti yüzüne. Büyük ve hızlı adımlarla üstüme yürümeye başlamış yanıma gelincede yakamdan tutup beni sert bir şekilde duvara yapıştırmıştı.
Yong:Eğer ben sevgilim diyorsam sen benim sevgilimsin demektir.
Taeyong yine aynıydı yani bir insan 4 yıl boyunca hiç mi değişmezdi? Her şeyi aynıydı. Huyları, görünüşü, giyim tarzı falan her şeyi aynıydı.
Yr:Ama bir şeyi unutuyorsun Taeyong, ben yeni birini buldum.
Bu dediğimle günün ilk tokatını yemiştim. Attığı tokat sonrasında bir anda yere yapışmıştım. Ben yere yapışırken o sinirle bağırıyordu.
Yong:NE DEMEK BAŞKA BİRİNİ BULDUM YA NE DEMEK! BEN 4 YIL BOYUNCA SENİN AŞKINDAN, ÖZLEMİNDEN YANIP TUTUŞURKEN SEN GELİP BANA DİYORSUN Kİ AmA bEn BaŞkA bİrİnİ BuLdUm. BAŞLARIM HA BAŞKA BİRİSİNE KİMMİŞ LAN O BAŞKA BİRİSİ
Tam ona Kim Taehyung diyecekken arkamdan tanıdık bir ses benim yerime cevap verdi
Tae:Beni buldu. Bir sıkıntı mı var?
Taeyong ile aynı anda Taehyung'a dönerken ikimizde apayrı duygular içerisindeydik. Ben burdan kurtulmanın ve ona kavuşmanın sevincini yaşarken o anlam veremediğim duygular içerisindeydi.
Koşarak onun boynuna atladığımda bana sarılmış ve alnımı alnına dayamıştı.
Yr:Teşekkür ederim, beni burdan kurtardığın için teşekkür ederim
Tae:Lafı bile olmaz prensesimPrensesim mi? Ne güzel de yakıştı o kelime onun dudaklarına. Ben bunları düşünürken o beni yavaşça bırakmış Taeyong'a yürümeye başlamıştı.
Tae:Eee Taeyong hayatını seviyor musun
Tae'nin bu dediği şeyden hiçbir şey anlamamıştım. Sanırsam Taeyong'unda benden aşağı kalır bir yoktu. Biz anlamaz gözlerle ona bakarken o konuşmaya devam etmişti.
Tae:Peki Taeyong senin bu dünyaya hiç katkın oldu mu yani? İlla dünya olarak düşünmen gerekmez yani? Okuluna çevrene ailene? Hı?
Taehyung'un bilerek ailesini sona koyduğunu anlamıştım. Taeyong'un ailesi ile arasında biraz (!) sorunlar vardı. Ve Taehyung bunu biliyordu.
Taeyong'a baktığımda yavaştan kızardığını ondan 50 km uzakta olan biri bile görebilirdi.
Tae:Katkın bulunduysa ne mutlu sana! Ama emin ol iş yerine hiç katkın bulunmadığını söylemeliyim. Özellikle patronunun kız arkadaşını kaçırarak gözümde çok kötü bir yere düştün.
Ne demek Taehyung Taeyong'un patronuydu!? Ben olanlara inanamıyordum. Hoşlandığım çocuk eski sevgilimin patronuydu ve gözümün önünde onu azarlıyordu.
Olayın akışına bakınca gerçekten komik bir durumdu. Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırsamda pek başarılı olduğum söylenemezdi. Bir anda kahkaha atınca iki çift göz bana dönmüştü. Ben onlara elimle devam edin işareti yapsam da onların bu halimi hiç ciddiye almadıkları belli olmuştu.
Ben gülmeye devam ederken Tae benim yanıma gelmiş beni kucağına almıştı. Beni kucağında taşırken bulunduğumuz yerden çıkmış hızlı adımlarla yürüyerek bir pastaneye girmiş beni bir masaya koyup geldiği hızla geri çıkmıştı.
Tae gittiğinde benim aklıma yapmam gereken çok önemli bir iş gelmişti.Min-ji ile barışmak....
Lee Taeyong
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Criminals|Kth
FanfictionBütün bunlara yanlış bir adres yol açmış olamaz Bana bütün bunlar bittiğinde sorsalar bunların olacağını bilseydin tekrar yanlış adresi kullanır mıydın diye evet derdim yine o adresi kullanırdım derdim Küfür ve +18 şeyler vardır. Rahatsız oluyosan l...