Parti yerine vardığımda 150-200 kadar kişinin orada olduğunu hemen anladım. Tam adım atacakken kapının önündeki adamlar numaramı istedi hemen çantamdan ErmeQ'nün bana verdiği kağıdı çıkarttım. Kağıtta 113 yazıyordu. Kağıdı adamlara gösterdim ve geçmeme izin verdiler. Adamların üstünde hiç birşey yazmıyordu ama koruma oldukları belliydi. Etrafa bakındım ve Berkcan'ı gördüm. Hemen yanına gittim.
-Selam Berkcan. Nasılsın?
-İyiyim Cacanur. Ya sen?
-Bende iyiyim.
Kalbim çok hızlı ve sesli atıyordu. Berkcan'la konuşmak beni heyecanlandırmıştı. O sırada telefonuma bir mesaj geldi. Hemen baktım. Annem tavukların kaçtığını yazmıştı. Çok şaşırmıştım. Hemen Berkcan'a bir şeyler demeliydim.
-Şey özel bir konuşma yapacağımda kızlar lavabosu nerede bilir misin?
-Ortak lavabo kullanıyoruz. Biraz ilerle ve sağa dön. Lavabo karşına çıkacaktır.
Teşekkür ettim ve hemen lavaboya gittim. Annemi aradım ama açmadı. Tekrar aradım ama yine açmadı. Son kere şansımı deneyeyim dedim ve açtı en sonunda.
-Anne neden telefonu açmadın? Çok endişelendim.
-Hemen parti mekanına gelicem.
-Ne neden??? 😳
-Tavuklarımızı birisinin daha doğrusu birilerinin kaçırdığını düşünüyorum. Hatırlıyor musun? Adresi ezberlemek için bir kağıda yazıp tekrar tekrar okumuştun. Giderken çöpe atmayı unutmuşsun kağıdı. Bende yanınıza gelip tavuklarımı kontrol edeceğim.
-Anne ne saçmalıyorsun ya!? Burada tavukların ne işi olur?
-Sus çok konuşma. Ben gelicem dedim mi gelirim.
*Annesi telefonu kapatır*
Of ya ne yapacağım. Annem kesin beni rezil edecek.
*Fatmanur ağlamaya başlar*
-E şey merhaba iyi misin?
-Merhaba. İyiyim. Sen okulda tanıştığım kızlardan biri değil misin?
-Evet evet ben IrmaQ. ErmeQ seni endişeli koşarken görünce seni merak etti ve yanına gitmemi istedi.
-Teşekkür ederim. Özel bir konuda tartıştım da annemle.
-Hmm anladım. Özel konuklarımız direk dansı yapacak. Sende izlemek ister misin? :)
-Olur gelirim.
Birlikte özel konukları izlemeye giderler:)
IrmaQ ile özel konukları izleyeceğiz. Çok mutluyum. BİR SANİYE O DA NE?!
Direk dansı yapan özel konuklar Fatmanur'un tavuklarıdır. İpe bağlanmış şekilde duruyorlardır. Direği ErmeQ çeviriyordu ve tavuklar dönüyordu. Fatmanur hemen ErmeQ'ye tavukları ona vermesi için bağırdı;
-BIRAK O TAVUKLARI! ONLAR BENİM. ANNEM DUYSA KAHROLUR.
-HAHAHAHA neden vereyim? Annen kahrolursa kahrolsun. Herkes gayette eğleniyor. Baksana nasılda gülüyorlar. Aynı benim gibi. :)
O sırada birisi korumaları geçip hızla insanların arasına gelir. Ve o kişi Fatmanur'un annesidir.
-Anne napıyorsun? Sana gelme demiştim!
-Ben sana demiştim kuzum bunlar tavukları kaçırdı diye. Hala niye geldin diyorsun. Ayıp ayıp.
-Anne beni utandırıyorsun!
-Sus gız. Anneden utanılır mı hiç?
Fatmanur'un annesi ErmeQ'ye dönerek;
-Yazıklar gız sana. Yavrularımı kaçırdın. O tavukları ben evladım gibi sevmiştim. Zaten evlatlarım onlar benim canlarım. Buarada hayvanları nasıl kaçırdın?
-Kızınıza partiye gelmesi için bir form vermiştim. Aralarına adres koymuştum bilerek. Köyde yaşadığınızı zaten tahmin etmiştim. Sizinde evde olduğunuzu görünce fırsat bu fırsat. Kümesten kapıp geldim. İyide etmişim ama. :)
-Şimdi hemen onları çöz!
-Tamam be teyze. Bu kadar sinirlenmeyin.
*Tavukları çözer*
-Gel Fatmanur senle daha görüşcez.
-Of anne zaten beni rezil ettin.
-Sus anneye of denmez. Ayrıca rezil olan onlar.
*Fatmanur içinden*
(yav hehe. Of annemden nefret ediyorum beni rezil edip duruyor.)
Fatmanur ağlayarak annesini takip eder.
-Kuzum daha ağlama. Şurdaki markete girip çukulat alıcam sana.
-tamam anne.
Arkadan bir ses gelir
-Hey! *öhö öhö* iyi misin?
-Berkcan???
-Şey seni ağlarken gördüm dayanamadım geldim.
-Çok teşekkürler. *utanır* Annem seni buralarda görmesin ama.
-Tamam gidiyorum bay bay.
-Bay bay.
Evet bölüm burda bitti:> Elim koptu ama değdi diye düşünüyorum ya siz?
Yarın devam ederim. Byess
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fatmanur'un Eşsiz hayatı
Teen FictionMerhaba ben Fatmanur✨ İnsanlar bana Cacanur der. Sinop'ta doğdum. Annem istiyor diye doğduğumdan beri köydeyiz. Berkcan için burdayım. Yakında liseye başlıyorum. Berkcan ile aynı liseye geçip onu kendime aşık edeceğime inanıyorum. Benden bu kadar. H...