Ep.7 Kekasihku Leman

16.9K 67 3
                                    


Hari Isnin tiba seperti yang dijanjikan, tetapi hujung minggu tidak dapat ditempuhi dengan mudah. Aku yang telah merasai nikmat bersetubuh kini kerap mengintai klip-klip video lucah dan melancap bila berseorangan.

Jam menunjukkan pukul 6.40pagi. Aku harus bersiap segera untuk sampai ke sekolah tepat pada waktunya. Hari ini aku mengenakan jubah hitam plain yang mempunyai manik halus di pergelangan tangan, dipadankan dengan tudung labuh berwarna hijau gelap.

Hari persekolahan berlalu seperti biasa, dan Aku masih sibuk menyiapkan kertas soalan untuk peperiksaan akhir sebelum menjelangnya SPM. Dalam kesibukan itu..Aku telah melupakan sekejap tuntutan nafsuku sehingga…

“Ustazah Yana!! Ada student nak jumpa ni..”suara Cikgu Suraya memecahkan kesunyian di bilik panitia itu.

Aku mengangkat kepalaku dan tersenyum sendiri “Oh..Leman..masuklah dulu”. Aku melihat jam dinding, dah pukul 3.00 petang.

“Assalamualaikum ustazah” Leman memberi salam sambal tersenyum dan Aku perasan ada satu bungkusan yang dibawa bersamanya.

“Waalaikumussalam..bawak apa tu Leman?” tanyaku padanya.

“Owh..ini..ada surprise untuk ustazah” kata Leman.

“Wah..ustazah dapat hadiah hari ni..birthday ke?” tanya Cikgu Suraya.

“Eh..taklah..birthday lambat lagi” kataku sambal mencapai clipboard dan pen. “Leman..jom..saya guna bilik 2 ya Cikgu” kataku. “Baiklah” kata Cikgu Suraya sambil beredar ke kelas tambahannya.

*************

Tibanya di bilik 2, Leman mengambil tempatnya di kerusi dan tersengih kepadaku. Aku duduk di kerusi yang satu lagi sambil tersenyum. “Apa khabar Leman? Bagaimana progress Leman?”

“Baik ustazah..Leman dah tak tengok video lucah..dan tak melancap onani sejak balik dari kem” kata Leman.

Mataku membulat seakan tak percaya. “Betul ke ni Leman apa yang ustazah dengar?” tanyaku. “Betul ustazah..sumpah..sebab Leman bila nak buat je teringat ustazah..terus tak jadi” kata Leman lagi.

“Baguslah kalau macam tu Leman..sebab ustazah tak mahu Leman bazir air mani lagi” kataku tanpa sedar. Membulat mata Leman seakan tidak percaya. “Betul ke ustazah ni? Baiklah..saya berjanji dengan ustazah air mani saya hanya untuk ustazah saja” janjinya padaku.

“Ni..saya ada bawakan sesuatu untuk ustazah” kata Leman sambil menyerahkan bungkusan yang dibawanya kepadaku. “Err..untuk saya ke?” baru ku teringat yang hari ini ku tidak membuat persediaan untuk sesi kaunseling Leman, sebab hari yang sepatutnya adalah hari Khamis.

“Ustazah bukalah dulu..saya pilih khas untuk ustazah” kata Leman sambil tersengih. “Apa lah agaknya ni ye..”kataku sambil membuka bungkusan tersebut. Alangkah terkejutnya apabila terlihat sekuntum bunga ros di dalam bungkusan itu. Bukan itu saja yang kulihat, tetapi sepasang pakaian di bawahnya.

“Errr…pakaian apa ni Leman?” merah padam mukaku menahan malu sambil mengeluarkan pakaian tersebut sambil memegangnya ke atas untuk melihat.

“Saya tahu kalau saya datang hari ni, ustazah mesti tak buat persediaan, sebab tu saya kata surprise. Kalau saya bawak pada hari Khamis nanti tak best lah” kata Leman dengan panjang lebar.

Aku melihat pada pakaian di depan mata. Ia adalah merupakan pakaian tight inner panjang berwarna grey, yang mempunyai zip di belakang, V neck di depan, dan yang anehnya berlubang di celah kelangkang. Aku bertanyakan kenapa berlubang, Leman berkata supaya si pemakai senang buang air bila baju ini dipakai, tetapi aku dah dapat agak kenapa dibuat demikian. Sekolah ini bukan ada gym atau kolam renang untuk memakai pakaian seperti itu.

Ustazah DayanaWhere stories live. Discover now