Pat! Pat! Pat!
Zhou Mingrui onu karşılayan görüntü nedeniyle korkuyla geri çekildi. Sanki aynadaki kişi kendisi değil de çürümüş bir ceset gibiydi.
Böyle yaraları olan biri nasıl hala hayatta olabilirdi!?
İnanamayarak başını çevirip öbür tarafını kontrol etti. Biraz geri çekilmiş ve ışık yetersiz olsa da, hala delici yarayı ve koyu kırmızı kan lekelerini görebiliyordu.
''Bu...''
Zhou Mingrui kendini sakinleştirmeye çalışırken derin bir nefes aldı.
Elini göğsünün soluna götürdü ve muazzam bir canlılıkla atan kalbini hissetti.
Sonra açıktaki cildine dokundu. Hafif soğukluğun altında sıcaklık akıyordu.
Zhou Mingrui, dizlerinin bükülebileceğini doğruladıktan ve çömeldikten sonra yeniden ayağa kalkıp sakinleşti.
Kaşlarını çatarak ''Neler oluyor?" diye mırıldandı. Başındaki yarayı bir kez daha ciddi bir şekilde incelemek istedi.
İki adım ilerledikten sonra aniden durdu. Kan renkli ayın ışığı nispeten daha koyuydu, yani bu 'ciddi inceleme' için yetersizdi.
Zhou Mingrui, çalışma masasının sağ tarafındaki duvarda bulunan grimsi beyaz borulara ve metalik ızgaralı lambaya bakmak için başını çevirdiğinde hafızasında bir şeyler canlanmaya başladı.
Bu, o zamanların en yaygın gaz lambasıydı. Alevi stabildi ve aydınlatma yeteneği mükemmeldi.
Klein Moretti'nin ailesinin durumu göz önüne alınırsa, bir gaz yağı lambasına sahip olmaları bile bir rüyaydı. Mum, onlar için en uygun olan aydınlatma yöntemiydi. Ancak dört yıl önce o, Khoy Üniversitesi'ne kabul edilmek için gece yarısı yağını yaktığında, ağabeyi Benson bunun, ailelerinin geleceğinin bağlı olduğu önemli bir mesele olduğunu hissetmişti. Bu nedenle, borca girmesi gerekse bile Klein için elverişli çalışma koşulları yaratmada ısrarcı olmuştu.
Elbette okuryazar olan ve birkaç yıl çalışma deneyimi olan Benson, sonuçları düşünmeyen ihtiyatsız biri değildi. Onun da bazı hileleri vardı. Ev sahibine 'gelecekte kiralanma olasılığını artırmak için gaz boruları kurarak dairenin standartlarını yükseltmek' gerektiğini düşündüğünü bildirdi. Ev sahibi ikna oldu ve temel değişiklikleri tamamlamak için ödenek sağladı. Sonra bir ithalat ihracat şirketinde çalışmanın avantajını kullanarak, neredeyse maliyet fiyatından yepyeni bir gaz lambası satın aldı. Sonunda tek yapması gereken birikimlerini kullanmak olmuş ve borç almasına gerek kalmamıştı.
Bu anılar zihninde canlandıktan sonra Zhou Mingrui masaya doğru yaklaşıp borunun vanasını çevirdi ve gaz lambasının anahtarını bükmeye başladı.
Bir ses duyuldu ve sürtünmeden bir kıvılcım oluştu. Işık beklediği gibi Zhou Mingrui'nin üzerine düşmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lord Of Mysteries
FantasyBir dizi gizemle yüzleşmek için uyanan Zhou Mingrui, kendisini makineler, toplar, dretnotlar, hava gemileri, fark makineleri ve ayrıca İksirler, Kehanet ile dolu bir dünya gördüğü alternatif bir Viktorya dönemi dünyasında Klein Moretti olarak reenka...