Tanìtìm

1.4K 27 9
                                    

Arkadaslar bu hikaye kaldigi
(Victory kickoffun) yerden devam edecek. Karakterleri biliyorsunuzdur. Bilmiyorsaniz söyleyeyim.
Shou Oota: Takìmìn kaptanìdìr. Pek iyi futbol oynayamaz ama sonra kendini gelistirir. Kahverengi saçlì yesil gözlü beyaz tenlidir. Savunmada oynar. Çok bagìrìr.
Erika Takatoo: Orta saha hücum ve savunmada kìsacasi her mevkiide oynar. Kahverengi uzun saclarì kahverengi gozlu beyaz tenlidir. Kiz olmasina ragmen cok iyi oynar.
Ryuuji Furuya: Orta saha da oynar. Kahküllü boynuna gelen uzun kahverengi saclari vardir. Yesil rengi cok sever.
Kirmizi gozlu beyaz tenlidir. Rakibine çarptirarak gol atar. Ouzou(ozo) ve Kota onun kardesleridir.
Ouzou Furuya: Genelde orta saha bazen savunma oyuncusudur. Kirmizi rengi sever. Beyaz tenli kirmizi rengi gözleri vardir.Sarkan saçlarì vardir. Süper oynar. Rahattir.Kota ve Ryuuji onun
kardesleridir.
Kota Furuya:Hücum oyuncusudur. Sutlari çok serttir. Dik kahverengi saclari vardir. Kirmizi gozlu beyaz tenlidir. Sari rengi cok sever. Ouzou ve Ryuuji ile kardes yani üçüzlerdir.
Reika Sajonji: Kibar bir kizdir. Ilk sismandir ama sonra zayiflar. Kiz olmasina ragmen iyi futbol oynar. Lacivert saclari ve mor gozleri vardir. Acik beyaz tenlidir. Mevkisi savunmadir.
Auto Gonzales Takuma: Hücumda oynar. Profosyenel futbolcular gibi oynar. Biraz kìsa boyludur. Sari sacli mavi gozludur.acik beyaz tenlidir. En iyi arkadasi tagidir.
Tagi Sugiyama: Kalecidir. Esmer, uzun boylu,yesil gözlüdür. Kahverengi saclari vardir. En yakìn arkadasi Autodur.

Bu kadar. Umarim hikayeyi begenirsiniz.

Victory KickoffHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin