0.3

72 5 0
                                    

Arda güler güncesinden:

Dün gittiğimiz kafedeki kızların numarasını isak sayesinde almıştım. Aslan kardeşim benim iyiki var, isak'a tanışma amaçlı bi grup açmasını teklif ettim oda seve seve kabul etti çünkü sanırım liya denen kızın yanındaki kıza tutulmuştu :)

Grubu açtı.

Evladıma miras bu sevda💪🏼💙💛

İ

;selammmss ben isak zaten dün numaralarımızı verdik birbirimize vermeseydiniz şuan açamazdım bu grubu zaten dimi neyse saçmaladım biraz tanışma amaçlı açtım bu grubu 0506******* numarası Arda'nın numarası kaydedersiniz artıkk.

                     A: eyvallah kardesim,benim     elim yoktu zaten ben yazamıyordum bu benim numaram diye o kadar iyisinki saaoolll

İ: aman abartma be bi sevap işledik iste😘

Görüldü;Arda güler.
_________________________________________

Liya bade güncesinden;

Uyandığımda telefonumda birsürü bildirim vardı. Bu neydi simdi amk gruba girdim hemen ve mesajları okumaya basladim. Ardanin yazdığı mesaja tebessüm etmiştim biraz olsa bile komik geldi bi an yazdığı mesaj. O kadar iyisinki saaaooll 😘😎. Neyse ardayıda adı soy adıyla kaydettim aynı isak'ı kaydettiğim gibi.

Evladıma miras bu sevda💪🏼💙💛

L; güno günooooo

N; sonunda yazdın aşko senin yazmanı bekliyordum yoksa yazmazdım bendee

L; Aa neden kii

N;bilmem

L;iyi bilmee bakaliim

                                        A; günaydın liya

L; sanada günaydın arda
                               
                                                  A;nasılsın
L;iyi gibiyim sen?

               A; bende iyi değildim seninle     konuştum daha iyi olduum

L; hıı ne mutlu sana hep mutlu ol.

                                               A;sende:)

_________________________________________

Yataktan kalktım banyoya gittim rutin işlerimi hallettim yine her sabah yaptığım gibi. Ama bu gün biraz daha enerjiktim neden bilmiyorumm

Aşağıya indiğimde sara kahvaltıyı hazırlamıştı. İki gözüm benimm bende telefonumu çıkartıp annemi görüntülü aradım. Annemle babam Antalyaya tatile gitmişlerdi bizsizz aslında ben bu fikri koymuştum onların aklına neden karı koca tatile gitmiyorsunuz ki diye çünkü onlar evde olunca rahat rahat arkadaşlarımızı eve çağıramıyorduk. 2 hafta hem onlar tatil yapıp eğlensin hemde biz eğlenelim ve birazda kafa dinlemiş oluruz dedim.

Annem açmadı telefonu. Hatta çalmadı bile aranıyor yazısı tek gözüktü, ya kötü birşey olduysa? Yok ya daha tatillerinin 5. Günü bişey gelmez başlarına en fazla telefonları sessizdedir duymamışlardır.

Annemin telefonu açmaması nedense çok garibime gitmişti. Normalde iki eli kanda olsa bile cevap verirdi telefona, şimdi neden açmamıştı ki üstelik telefon çalmadı bile ? Korkmuştum ama saraya bisey belli etmedim. Kahvaltımızı yaptıktan sonra odama çıktım üstümü değiştirdim ve eşyalarımı hazırladım bugün antreman var saat 12 gibi. Evden çıkıcaktım ki kapı çaldı kapıda bi tane erkek vardı? Kim bu?

E; selam saranın evi burasımı umarım yanlış gelmemişimdir.?

L; Sara bade'denmi bahsediyorsun?

E; ohh evet benim sınıf arkadaşım proje için çağırmıştı beni hoca grup yaptıda bizi.

L; adını söylermisin lütfen ben saranın ablası liya.

E; kusura bakmayın beni tanıyorsunuz sanmıştım o yüzden söylemedim adımı ama isimim eren sayar.

L; tanıştığıma memnun oldum eren neyse kusura bakma seni kapıda çok beklettim içeri geç otur benim fazla zamanım yok antrenman'a geç kalıcam biraz daha beklersem sen sareyi çağır o gelsin yanına işinizi halledin görüşmek üzere iyi günler:)

E; iyi eğlenceler görüşürüzz!!

_________________________________________

Bölüm sonu^

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 10, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Neden?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin