3.bölüm

337 13 3
                                    

Kızımın ağlama  sesini duyduğum  an gözlerimi açtım kanepede uyuya kalmışım bebegim   nerede peki  nasıl anneyim ben ya deyip ayağa  kalktım onu koltukta uyutmuşum allahtan düşmemiş.

Kucagıma alıp annen yanında yavrum deyip onu pişpişledim derhal bi dadı bulmam gerekti  telefonu bulup sekreterimi aradadım "bizim eve bi bakıcı yolla neşe "dedim "tamam inci hanım sizin eve diyilmi"dedi "evet neşe hadi bekliyorum" dedim telefonu kapatım

Kızımla birlikte odama gittim  üstümü değiştirdim  kemik atlet ve kot şortumuda giyinip kızımı tekrar kucagıma alıp markete gidip mama almalıyım diye düşündüm......

Evden çıkıp sitenin mini marketine gitti ahh selinler "tatlım bu bebek kimin "dedi "benim"dedim  bune biçim soru agzı beş karış havada kaldı "nasıl anlamadım tatlım "dedi "anlamasanda olur "deyip uzaklaştım bu selin bazen çok salak oluyo şimdi bakalım kızıma neler almalıyım....

Mama,bez,ıslak mendil,süt vb. Şeyler alıp  çıktım marketen

Kapıyı açıp eve girdim kızımı arabasından çıkardım bir iki kere emeklerken gördüm ama yürümüyodu elinden tutup yürütmeye çabaladım evet evet adımlarını atıyordu  paytak kızım onu koltukların yanına götürdüm tutanarak yürümesi için ona iyi gelecekti onu orada beş dk bırakıp eşyaları yerleştirdim

Odaya kızımın yanına indim ama yoktu pelin die bağırmaya  başladım ama ses yoktu hemen aramaya başladım küçücük kızım nereye gidecektiki heryere bakmaya başladım ahh ufaklık koltugun arkasında uyuya kalmış onu kucağıma  alıp yatak odasına götürdüm yatırdım yanına bende uzandım ardından çocuk odası takımlarını inceledim 1 tane sipariş verdim boş  bir oda vardı oraya hazırlıycaktım minik kızım için yanına uzandım onu izlerken uyuya kalmıştım beni benden alan minik yavrum seni nasıl bıraktım ben ne aptalmışım senin günahın neydi...

254 kelime...

BANA ANNE DEDİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin