Επιτέλους μπαίνω μέσα στο αεροπλάνο.Μια αεροσυνοδός με βοηθάει στο να βρω την θέση μου .Με καθοδηγεί σε αυτήν και εγώ χωρίς δεύτερη σκέψη κάθομαι κοντά στο παράθυρο.Χαζευω λίγο απ'έξω τον αεροδιάδρομο μέχρι που ο πιλότος αρχίζει να μιλάει δίνοντας μας οδηγίες.Βαζω την ζώνη μου και σε δευτερόλεπτα το αεροπλάνο έχει απογειωθεί.Βαζω στα αφτιά μου τα ακουστικά μου και το τραγούδι "πες" ξεκινάει να ηχεί.
Λοιπόν για να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.Γεια σας, είμαι η Λυδία και είμαι σχεδόν 18 χρόνον.Για να σας βάλω λίγο στο κλίμα αυτή την στιγμή από ό,τι καταλάβατε είμαι στο αεροπλάνο έχοντας ως προορισμό μου την Κεφαλονιά.Περασα στην νομικη σχολή του νησιού οπότε θα πάω να σπουδάσω εκεί. Ευτυχώς που κατάφερα να περάσω στην Κεφαλονιά αν και το ιδανικότερο για εμένα θα ήταν στο πανεπιστήμιο της Αθήνας,τέλος πάντων.Στην Κεφαλονιά μένει ο κολλητός μου ο Άρης. Τον οποίο τον βλέπω κάθε καλοκαίρι όταν έρχομαι εδώ. Οπότε θα με φιλοξενήσει στο σπίτι του όσο καιρό σπουδάζω εκεί .Το σπίτι του Άρη είναι και σαν δικό μου .Όλα μου τα καλοκαίρια τα έχω περάσει εκεί με την παρέα που έχουμε εκεί.Ειμαι πάρα πολύ χαρούμενη. Πιστεύω θα περάσουμε τέλεια.Επιτελους θα νιώσω την χαρά της ανεξαρτησίας χωρίς γονείς στο σπίτι .Οι γονείς του Άρη δεν θα μένουν μαζί μας .Από τότε που σπουδάζει και αυτός εκεί ,οι γονείς του μένουνε στην Αμερική. Ο Άρης είναι κολλητός μου από τους που θυμάμαι τον εαυτό μου .Βέβαια έχω να τον δω αρκετό καιρό γιατί πέρσυ δεν ήταν στην Κεφαλονιά .Είχε πάει διακοπές με κάτι φίλους του.Νομιζω τώρα θα κλείσει τα 21.Έχω να τον δω περίπου 2 χρόνια ,αλλά μιλάγαμε συνέχεια μέσο μηνυμάτων.Ολα φαίνονται πολύ ωραία μέσα στο μυαλό μου . Επιτέλους θα δω τα παιδιά που έχω επιθυμήσει και θα κάνω την ζωή που μου αρεσει.Βεβαια στο μυαλό μου υπάρχει μια ανακρίβεια για τα συναισθήματα που έχω για τον Άρη.Δεν ξέρω αν μου αρέσει ή οχι και δεν ξέρω αν με τον καιρό θα τον βλέπω πάντα φιλικά...
______________________________________
Χελλοο
Αυτή είναι μια καινούργια ιστορία και ελπίζω να σας αρέσει
Ξέρω πως αυτό το κεφάλαιο ήταν μικρό αλλά ήταν κάτι σαν περίληψη
Σε λίγο καιρό όμως θα υπάρξει και το δεύτερο κεφαλα του βιβλίου
Μέχρι τότε μπαιιιι💗
" Υστερόγραφο "
Ακούστε το τραγούδι αξίζει
YOU ARE READING
φιλικά πάντα
Teen FictionΛένε πως η ζωή γράφει τα καλύτερα σενάρια και παρά τις δυσκολίες και τα εμπόδια πάντα θα υπάρχει ένα αίσιο τέλος . Η Λύδια και ο Άρης είναι φίλοι πολλά χρόνια Θα καταφέρουν όμως όμως να κρατήσουν αυτή την φιλική στάση που έχει ο ένας για τον άλλον...