Sabah
Jisungtan...
Uyanmistim,ama daha gozlerimi acmamistim. Yerde uyumus olmama rağmen cok guzel uyumusum. Yavasca gozlerimi actim, ve gördüğum manzara ile afalladim. Kendi yatagimdayim? Ben neden kendi yatagimdayim? Minho nerede? Bu sorulari bir kenara koyup yatagin yanindaki saate baktim, saat 10:23 olmustu yavasca kalktim tam o sirada gece kurdugum yer yataginda uyuyan bir minho ile karsilastim. Uyandiginda soricaktim. Kalktim,tuvalete girip elimi yuzumu yikadim ve cikip kiyafetlerimi giyindim,bugun cumartesiydi okul yoktu. Mutfağa gidip kahvalti hazirlamaya basladim. Masaya tabaklari bardaklari koyup yiyecek birseyler yapmaya geçtim. Omlet yapicaktim cunku cok yorgunum ve baska bir sey yapmya useniyorum hem minho da seviyor. (yazar:bayilirim)
Minhodan...
Olduğum yerde felaket bir bel ağrısı ile uyandım,resmen hareket edemiyordum biraz doğrulup jisunga baktım, gitmisti. Buyuk ihtimalle ya mutfakta ya da tuvalettedir diye dusundum,
"hay sikeyim.."
Belim feci derecede ağrıyordu, yerimden zorla da olsa kalkıp jisungun benim belim için aldığı merhemi aradım.
Jisungtan..
Masayı kurup kahvaltıyı hazirlamistim, minhonun yanina gidip onu uyandirmaya karar verdim. Yanina geldigimde etrafta belini tutarak geziniyordu.
"Minho, uyanmissin"
"Ah, evet"
"Belin ağrıyor mu?"
"hayır" (at yalanini-)
"Minho, ağrıyorsa söylemen lazım, otur şu yatağa."
"mh."
Jisung yatağın yanında duran komidinin çekmecesini açıp içinden minhonun merhemini aldı
Minhonun yanina gelip önünde çomeldi;
"acirsa soyle tamam mi"
"tamam"
Jisung minhonun tişörtünü kaldırıp merhemi sürmeye başladı,
Minho ise oldukça ciddi ama bir o kadar da şevkatli bir şekilde jisunga bakiyorduJisungtan..
Çok gerildim, gerçekten çok,elimi onun karın kaslarının üstünde gezdirmek çok.... açıklayamayacağım bir his. Bu anı birkaç defa daha yasamistim ama bu sefer sanki biraz daha farklı.
Merhemi sürmeyi bitirince yerine kaldrıdım
"Simdi iyi misin?"
"Evet yani"
"Tamam o zaman istediğin zaman kahvaltiya gel,hazirladim"
"mhm"
Jisung odadan çıkmıştı
Minho yataktan kalkıp üstünü değiştirdi, ve sonra kahvaltıya indi
________________________________
*ikiside kahvaltı yapıyor*
Jisungtan...
Hala o günlükte yazan şeyleri düşünüyordum, ya bu bir şakaysa? Ya sadece benimle dalga geçmek için yaptilarsa? Bu düşünceler ile kendi kendimi yiyordum ki..
"Jisung, iyi misin?"
"Hm? Ha Evet."
"Emin misin? Kahvaltıya başladığımızdan beri hiç konuşmuyorsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kısmet Makinesi
RomanceHan Jisung Arkadaslariyla gittigi lunaparkta bir oyuncaga biner,ama jisung hayatinin askini orada bulacagini aklinin ucundan bile gecirmemistir