boş boş sınıfta oturuyorduk hayvan gibi anırıp sohbet falan ediyorduk chan hoca sınıfa daldığında bir sessizlik olmuştu ben hocanın geldiğini anlamamıştım tabii fix köpek gibi anırırken arkadan sakin ama yüksek bir sesle "seungmin gelsene bir" demişti sıçtım düşüncesiyle götüm götüm çıktık sınıftan "hocam valla birşey yapmadım valla hocam iki gündür tık yok fosilleştim hocam" dediğimde gülüp "sakin ol birşey yapmadın evet okul halkının şaşkınlığını anlatamam sana park jinyoung beycim bile özledi seni hadi gene iyisin" demişti rahatladım açıkçası "hocam" dediğimde aynı anda "mercü" demişti "buyrun hocam" dedim "sen söyle ilk" demişti dedim "olmaz" bir iki saniye boş boş baktı bana "akşam boş musun" dediğinde dedim benim namusum allahu ekber dedim ben mort "yup" demiştim sadece güldü "konum atarım akşam benimsin o zaman" dediğinde "hocam ben eskort değilim namusumla yaşıyorum tesekkürler karnım doyuyosa gelirim ama" dediğimde piç smile atıp "doyar" demişti hadi insallah beni itekleyip "hadi sınıfa " dedi sınıfa girmemle ryujin "yedin mi yarrağı aslanım" dediğinde gülüştük"
"hayret edeceksiniz ağzınız 50 metre açılacak ama yemedim"
"NEUUU"
"TABİ YARRAM ABİNİZ EZDİ"
"e chan ne ayak paşa"
"şöyleki galiba akşam yiyorum yarrağı"
"n"
"akşama boş musun dedi yazıyor bu bana"
"kolla götü"
"arkadaşlar benden haber alamazsanız benim dalak bobrak mort ona göre"
"kanka beni ara tüm kore nin haberi olur"
"CENAZEME SİYAH TAKIM GİYİN YELEKLERİNİZ KIRMIZI OLSUN ELDİVENLERİNİZ DE KIRMIZI OLSUN ŞEMSİYENİZ DE KIRMIZI ONA GÖRE"
"kanka anlaştık zaten günde 482848238 kez söylüyorsun kim olursa olsun cenazesine böyle gideceğiz dedik"
"sizin takımlar hazır değil mi ben süperim herşeyim var"
"ohh aslanım sen aştın bacım"
"şimdi konum atıcam dedi müminler ayıp yani insan şu şu saatte çık der"
"belki fantezisi böyledir amına koyim"
"tövbe"
"bdsmhh"
"ıy hiç sevmem"
gülüşüyorken kapı açıldı minjun hızlı adımlarla sıramın önüne geldi ve elini sıraya vurdu
(sıra bu arkadaslar fakir okul seungmin de su adı aynı mı farklı mı bilmiyorum kitap vs kpyular yerde oturuyo sırtı duvara yaslı bacakları iki yandan sarkıyo iste (asiri rahat) )