Bu gün şimdiden heyecanlıyım çünkü, akademiden ayrılıyoruz. Sonunda bu aşkın galip geldiğini görmek gerçekten beni mutlu ediyor. İstediğimiz şekilde kaçmadan, ceza olmadan, yasak çiğnemeden bu aşkı yaşamaya başlıyoruz. Aslında birazcık da üzgünüm çünkü bu akademiye çok emek verdim Daniel ile yüzlerce kez karşı karşıya geldim, onunla savaşmak gerçekten beni çok yıprattı ama sonunda bunlar da bitti artık kızımız için bu kararı verdik. Bunu yapmamız gerekiyor çünkü gördüklerim beni ve şeytanı çok endişelendirdi, her şeyden önce kızımın güvenliği bizim için önemli bunun için ne gerekiyorsa yapacağız. Evet bu odadan ayrılmak beni gerçekten çok üzüyor buraya geldiğim zaman çok gençtim deneyimsizliğim ve acemi olmam melekleri kızdırıyordu. Burada çok şey öğrendim keşke kaybettiklerimi de geri alabilseydim, sonuçta bu kader öyle dimi? Kaderi nasıl değiştirirsem farklı şekilde yine aynı kader dönüp dolaşıp beni bulacaktı bu kaçınılmaz sondu...
- hazır mısın...
Bu sesi duymak, bir zamanlar bana korku veriyordu. İlk kez bu akedemiye geldiğim zaman, onunla arkadaş olmayı başaramadım her zaman, kendi üslubundan ödün vermezdi bu da onun öğrenci ve eğiticiler arasındaki duruşunu sert, katı, disiplinli bir rektör olarak akıllarına kazıdı. İlkte gerçekten onunla iletişim kurabilmek için her şeyi yaptım gördüğüm en zor kişiliğe sahipti, ama yinede onunla sadece iletişim kurmakla kalmadım aynı zamanda onun en yakın arkadaşı olmayı başardım. O gördüğüm en güçlü melekti, çoğu zaman hata yaptım bu hatalar şeytanlar tarafından küçümsendi her zaman alay konusu oldum ama biliyorlar mı merak ediyorum benimle sürekli olarak ilgilenmeleri aslında benim ne kadar başarılı olduğumu kanıtladı bana ve onlara dönüp baktığımda gözlerinde sadece düşmanlık gördüm, oysaki biz hiçbir zaman düşman olmadık ne yazık ki melekler ve şeytanlar arasındaki bu uçurum bir gün tamir edilir mi bilemiyorum muhtemelen hayır çünkü bizler ayın karanlık ve aydınlık yüzleriyiz. Şeytan ve melek düşman olmak yerine arkadaş olmayı tercih edebilirler tabi her iki tarafında egolarını saymazsak. Şeytanlarla arkadaş olma düşüncem hiç olmadı aslında ama tek birinin gözlerinde o bakışı görmedim sadece onun, bu benim ilgimi çekmedi desem yalan olur her zaman yasak olan şeyleri severiz bu ölümlüler ve ölümsüzler arasındaki bir bağ gibi sanki bu yönden onlara bağlıyız. Yasaklar çiğnemek için değildir diye sürekli bir laf duyarız hatta bunun için ağır cezalar bile aldık ama yinede uslanmyız. İşte ben de tam da öyle yaptım o şeytanı sürekli takip ettim ilkte kim olduğunu bile bilmiyordum, kim düşüne bilirdiki şeytanın komutanına aşık olucağımı...
Bunu hiç hayal etmemiştim hayır böyle olmaması lazımdı ama oldu ben deli doluydum buna hak veriyorum ama yinede sorumsuz değildim ta ki onun da bana aşık olduğunu öğrenene kadar onu çok seviyordum. Asweron onunla görüşmemi yasakladı beni kurulun cezalandırmasına izin vermezdi bunu biliyordum ona güveniyordum her ne olursa olsun o güvendiğim tek kişiydi. Ama rektörü dinlemedim o kuralı çiğnedim, beni öldürmeleri o kadar da kolay değildi ne de Daniel'e zarar veremezlerdi şeytan onu koruyordu sonuçta onun komutanıydı yinede bunlar kurtulmuş olsakda bir gün gelecekle ilgili birşeyler gördüm çok tuhaftı kızım iyiydi ama yalnızdı ağlıyordu ne Daniel yanındaydı ne de ben. Bu beni o kadar çok endişeli hiss ediyordum ki bunu hem Daniel'e hem de asweron'a anlattım. Ben bir melektim o ise bir şeytan bizim çocuğumuz karanlık ve aydınlığın bir parçasıydı o bir melezdi ve bu şekilde doğacaktı. Ama rektörün söyledikleri bizi hayatımız boyunca alabileceğimiz en büyük kararı almamıza sebeb oldu,
-AsWeRoN-
Sizi en başta uyardım, neden bu uyarılarımı dinlemediniz?
Şimdi neler olabileceğini tahmin ediyor musunuz? Yapmadan önce sonuçlarını neden düşünmediniz?
-DaNiEl- Bizi bunun için çağırdığını bilseydim gelmezdim. Ve şimdi neden bunu sorgulama gereği duyuyorsunuz sayın rektör?
Daniel rektöre göre diğer şeytanlardan çok farklıydı, hem yaşından hem de deneyimleri sayesinde daha akılcı düşünüyordu, bu yüzden rektörün ona karşı saygısı büyüktü.
-AsWeRoN-
Çünkü mariel'in gördükleri pek hayra alâmet değil.
-MaRiEl-
Ne demek istiyorsun rektör? Açık konuş.
-AsWeRoN-
Çocuğunuz tehlikede çünkü. Gördüğün öngörü gelecekten olabilir biliyorsun mariel senin öngörüledin her zaman gerçekleşir çocuğun hayatı tehlikede. Sizi bunun için çok uyardım şimdi sonuçlarını hep beraber göreceğiz.
Daniel ve mariel bir birilerine bakmaktan kendilerini alamadılar bazıları bunu aşk sanırdı o an, elbette çünkü onlar büyük aşıklardı fakat bu günkü bakış çok farklıydı, mariel daha doğmamış kızı için korkuyordu. Her ikisinin ailesi darmadağındı, bu sefer de aynısı olsun istemiyorlardı çünkü söz verdiler onu hayatları pahasına koruyacaklardı hem kendilerinden hem de diğerlerinden. Rektör bu yüzden kurulu ikna etmek istedi etti de ama tek sorun kurul değildi kimse o çocuğun doğmasını istemiyordu hiç kimse.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytan ve Meleğin Çocuğu
Mystery / Thrillerdoğduğumda gerçekten en şanslı varlık bendim ve şimdi ben kimim? hâlâ o şanslı çocuk muyum neden bunlar oldu? neden diye soruyorum çünkü kimse bana bir neden vermiyor...