3

249 29 46
                                    

"Felix bunları benim için müdürün odasına götürür müsün" hocanın dediği şeye kafamı sallayıp yüzüme sahte bir gülümseme koydum. Bu sorudan çok emirdi yani götüremem dediğiniz an kim bilir size ne derdi veya ne yapardı.

Hocanın verdiği kağıtları müdüre verip yemekhaneye indim. Yemeğimi alıp bizimkileri aramaya başladım.

O sırada Hyunjin'in 'biz buradayız buraya gel' diyen elini gördüm. Hemen onların yanına geçtim.

"Felix seninki arkada" Chan'ın bu dediğini hemen anlamıştım, yavaş bir şekilde arkama baktım iki saniyeliğine göz göze gelmiştik ve bu beni domates gibi kızarmama yetmişti.

"Çocukla göz göze gelince bile kızarıyorsan öpüşünce ne yapacaksın acaba" Seungmin'in bu dediğine göz deviriken diğerleri gülmeye başlamıştı.

"Aslında Jisung hep beraber yemek yiyebileceğimizi söyledi ama ben çok iyi bir arkadaş olduğum için senin Minho'nun yanında yiyemiyeceğini biliyordum o yüzden hayır dedim" Hyunjin boş boş grur yaptığında ona sadece teşekkür edip yemeğimi yemeye başladım.

Bugün Minho'nun sınıfı ile ortak dersimiz vardı. Bu yakınlaşmak icin bir fırsattı aslında ama ben her şeyi batıracağımdan, kendimi rezil ediceğimden korkuyordum.

---

"Bak şimdi ben ne yapıcam" Hyunjin bunu dedikten sonra Minho'ların yanına gitmişti evet şimdi sıçtım kesinlikle.

Minho ve Jisung, Hyunjin'in arkasından geliyordu o sırada Hyunjin sadece bana göz kırptı. Yanımıza geldiğinde "Hadi bir tana çardak bulalımda oturalım" dedi.

Eunwoo hariç herkes gelmişti. Herkes sohbet ederken ben ve Minho sessizdik. Bunu gören Jisung hemen lafa girmişti "Ah Minho bu Felix, Felix buda Minho" yaptığı şey anaokulu çocuklarına göre bir tanışmaydı ama sanırım işe yaramıştı.

"Memnun oldum Felix" demişti ve yüzüne samimi bir gülümseme yerleştirmişti. "Bende" dedim ama sesim çok kısık çıkmıştı. O benimle daha fazla konuşmak istemez diye düşünürken yeni bir soru sormuştu.

"Nerelisin Felix yanlış anlama ama korelilere hiç benzemiyorsun"

"Avustralyalım" dedim kısa cevaplar vermek istemiyordum ama korkuyordum. Anladım dercesine başını salladı.

Kendimi tebrik ediyorum kısa cevaplar verdiğim için kendisiyle konuşmak istemediğimi zannedicekti. Hadi Felix yapabilirsin nereli olduğunu biliyorsun sen onun hakkında çok şey biliyorsun ama sor hadi sor.

"Sen nerelisin hyung"

"Koreliyim ve ayrıca bana hyung demene gerek yok Felix-ah o kadar yaşlı değilim"

Umarım kızarmam çünkü BANA FELIX-AH DEDI

DEDİ BANA FELİX-AH

FELİX-AH BANA DEDİ

BANA DEDİ FELİX-AH

FELİX-AH DEDİ BANA

DEDİ FELİX-AH BANA

İsmim ilk defa bana bu kadar güzel gelmişti. Hatırladıkça gülümsüyordum. Seungmin'in kulağıma fısıldaması ile gülümsemem aniden söndü.

"Aptal aptal sırıtmaya devam edersen çocuk senden korkup kaçabilir"

"Çok komiksin Seungmin"

---

💩☄️Bok Çukuru 🕸💩

Eunwoo:
Felix Minho ile konuşmuş
nasıl geçti
ben yine yoktum

My Little Star | Minlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin