"Slušaj me"

13 1 0
                                    

Bila sam zbunjena i u glavi sam sama sebi postavlja mnogo pitanja, "Ko je Nemanja Radonjić?", "Šta se to upravo desilo?". Ništa nisam razumela. Jer kako ti detetu od četiri godine da objasniš šta se desilo i zašto se toliko raduješ. Posle malo manje od 20 minuta utakmica se završila. Ujka je ugasio TV i seo pored mene.

U: Pa da ti sada ispričam više o Crvenoj Zvezdi. "Reče ujka"
K: Pričaj ujko. "Rekla sam"
U: Pa ovako... "Tu mi je on ispričao o istoriji Crvene Zvezde i kako su osvojili trofej i sve to"
K: Waw to je sjajno.

Još mi je tu nešto pričao. Prošlo je mesec ipo dana i moj ujak je došao kući sa posla i otišli smo u Novi Sad. Kad od jednom ujak kaže svima nama da je kupio karte za utakmicu Crvena Zvezda vs Vojvodina. Ja sam bila srećna što ću prvi put ići na utakmicu. Do tada smo utakmice gledali samo na TV.  Vozili smo se pola sata do stadiona i kad smo stigli prva sam iskočila iz auta. Ušli smo na stadion Vojvodine i seli na naša mesta. Ja i ujak smo bili jedan pored drugog. Pre nego što je utakmica opečla mi smo malo pričali.

U: I šta misliš da li će pobediti? "Upita me ujak"
K: Naravno da će pobediti!
U: Ajde ustaj sa svog mesta igrači izlaze na teren. "Kaže ujak i ustajemo sa naših sedišta"

Ja sam u rukama držala natpis koji je ujak napisao i poneo. Na njemu je pisalo:
"Radonja molim te daj mi dres to mi je velika želja za rođendan a danas ga i slavim." I zaista mi je to bila želje. Htela sam njegov dres. I tako je prošla utakmica i Radonja dolazi do tribine na kojoj mi sedimo i pokazuje prstom na mene da dođem bliže do njega. Ja sam otišla bliže njemu i dao mi je dres. Bila sam jako srećna pa je moja mama došla do nas i pitala ga da li može da se slikam sa njim. On je naravno pristao. Slikali smo se i on je video da plačem od sreće pa me je zagrlio. Ujak je poneo i marker pa smo dali da se Radonja potpiše na njegov dres. Radonja je hteo da me moji puste do njih jer je hteo da mi ispuni još jednu želju a to je da imam potpise od još nekoliko igrača...

NASTAVIĆE SE...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 18 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

SA SVIH STRANA GRMI MARAKANAWhere stories live. Discover now