Not: bu fici öylesine sirf sevdiğim ve benim için çok değerli olan birisi için normalde dünyanin en soft insani olsada bütün kufurlerini bana ediyor bunun karşılığını vermem lazım ve bende ona bu fici yazdım yazdım ama sonra burdada yayınlamak istedim ve ona süpriz yapmak için büyük ihtimal en geç bir haftaya silerim zaten tek oturuşta yazdım kelime yazım yanlışı ve anlatım tarzına fazla dikkat ettmedim keyifli okumalar
ÇİLEK KIZIM SENİ ÇOK SEVİYORUM jikook_0318
Junkook elindeki konsolu bıraktı ve Jimine döndü. Biraz gergindi ama halledebilirdi hem şuan hiç yanlarında kimse yok Namjoon hyungu yurtta değil Yoongi coktan uyumuştur bile Hoseok ise dus alip dinlenmek istedigini söyleyip yanlarından yarim saat önce ayrıldı Taehyung ve Jin ise yemekten sonra direk odalarına çekildi Junkook onların ne yaptığını biliyordu ama bunu umursamamaya çalıştı nede olsa onlar sevgiliydi.
Fakat Jiminle kendisi sevgili değildi hep Taejin ikilisini kıskanmıştır Junkook. Onlar gibi,olmak istiyordu fakat sevgili hyungu heteroseksuel yani erkeklerden bile hoşlanmiyor hatta yaklaşık 1 yıl öncede bir kızla ilişkisi vardı.
Junkook hep Jimine yakin davranmak ve Jimin'in kendisinin hislerinden şüphelenmemesi için. Boylelikle Jimine sarılabilir onunla uyabilir ve ona yakin davranabilir.
Bu gecede eliine sevgili hyungu ile yakin olabilmek icin bir firsat geçti.
Junkook bağazınii temizledi ve telefonuyla ilgilenen Jiminiin tarafına döndü"heyy Jiminie bu gece benimle yatarmısın ?" Junkook heycanla beklemeye başladi Jimin kafasinı telefondan kaldırmadan "olur Kookie "dedi
Jimin ve Junkook bir süre sonra Junkookun odasına gitti mevsim yaz olduğu icin üzerlerinde ince bir şort ve tişört vardı bu yüzden ikiside pijama giyme gereksimi duymadı.
Jimin ve Junkook yatağa girdi ve o zamana kadar fazla konuşmadılar sadece aralarında bir kaç ufak sohbet döndü ortan inanılmaz derecede gergindi anlamsız bir şekilde.
Junkook tam ışığı söyündurüp yatmaya hazırlanacakken duyduğu sesler yüzünden eli havada asılı kaldı.
Junkookun yan odasından gelen inleme sesleri. Junkookun yan odası Taehyung'a aitti genelde Taehyung ve Jin bu odayı kullanmazlarda . Çünkü yurt duvarları oldukca ince ve Taehyung ve Junkookun odası yan yanaydı onun yerine yanında başka üyenin odasının olmadığı Jin'in odasını kullanıyorlardı.
Junkook derince yutkundu zaten sürekli ıslak rüyalarını başkahramanıyla aynı yatakta olması yetmezmiş gibi birde, Taehyung ve Jin'in inlemelerini duyuyordu kan yavaştan alt tarafına doğru akmaya başladı.
Jimin'e baktığında onun kıpkırmızı onun kıpkırmızı olduğunu gördü ve tebessüm etti suan çok tatlı gözükuyordu ışığı kapatmadiğına minnet duydu.
Aslında Jiminde Junkookta Taehyung ve Jin'in oldukca aktif bir cinsel hayatı olduğunu biliyordu kameralar karşında bile birbirini yiyecek gibi bakan , öpüşen sürekli bel altı temaslar yapan bu ikilinin kamaralar kapandığında daha fazlasını yaptığını herkes biliyordu hatta.
Junkook ve Jimin donmuş gibi hala birbirlerine bakarken odayı Jin'in nerdeyse çığlık atar gibi çıkardığı inleme sesi doldurdu .
Jinmi fazla hassas yoksa Taehyungmu fazla sert bilmiyordu ama Jin'in sesini tek kendileri değil butun yurdun duyduğuna emindi hatta uyuyayan Yoongi bile duymuş olabilir ama kendileri şuan yatağın yaylarının çıkardığı gıcırtıyı bile net bir şekilde duyabiliyordu.
Junkook şuan çok gergindi alındaki şişlik baya hissedilir bir noktadaydı bu gerginligi dağitmak için birinin konuşması gerekiyordu ve bu göveri kırmızı yanaklarıyla Jimin üstlendi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One-shot /Jikook
FanfictionJunkook ve Jimin tam yatacakken yan odadan Jin ve Taehyung'un inleme sesini duyarlar ve sonrası çok hızlı gelişir ne var yani iki heteroseksüel erkek sevişemez mi ? ama Jimin'in bilmediği birşey var oda Junkook'un heteroseksüel olmadığı hatta Jimind...