DİKKAT❗
Feminenlik
Smut
Mpreg
Mutlu son,
Bulunmaktadır.
İyi okumalar..Yazilma tarihi:12 Ağustos 2023
Duzenleme:8 Ocak 2024
_______________________________________Jung Hoseok namı değer Jack,636 kişiyi öldüren bir katildi.Her yerde polisler tarafından aranıyordu.Ama uzun uğraşlar sonucu polis bir ipucu bulamayınca davayı kapatmışlardı.Ölen kişilerin kanı yerde kalmıştı.Bu konu üzerine protestocular karakola gelip heryeri yıkmalarından dolayı dava tekrar açılıp,ölen kişilerin öldürüldüğü yerler tekrar araştırılmıştı.
En ufak bir iz yoktu tabi her şey aynıydı,biz bu konuyu bir kenara bırakalım ve Yoongi'mizi tanıyalım;
Min Yoongi,kendi halinde yaşayan kimseye zararı olmayan bir gençtir.20 yaşında beyaz teni kısa boylu ve buna teniyle uyan beyaz saçları vardır.Hoseok'un aksine..
Hoseok tam tersi,herşeyi siyahtan oluşmakta olan 32 yaşında bir gençti.Sabahları evden çıkmazken akşamları mesaiye başlıyordu. Kimseye acıma duygusu olamayan Hoseok,tek kişinin üstüne titrerdi.Oda 16 yaşından beri kusursuz bir şekilde takip ettiği Yoongi'dir.
Fazlasıyla takıktı Hoseok,ona bakanları,güzel tenine dokunmaya çalıştığı insanları akşam tek tek öldürür ve polislere yeni bir cinayet davası açmasını sağlardı.
Öyle bir kusursuzlukla yapıyordu ki işini çoğu kişi -buna çocuklar da dahil- korkardı gece dışarı çıkmaya.Halbuki Hoseok sadece kötüleri ve Yoongi'ye karışanları öldürüp atıyordu.
Kendini Yoongi'ye,aşkını ilan etmeyi ne kadar çok istesede katil olduğu için korkacağını ve polise haber vereceğini adı kadar emindi.
Oda aşkını içinde yaşamaya karar verip bunca yıl dayanmıştı.Yoongi farkına varmadan izleniyordu tabiki.Yemek yaparken,temizlik yaparken,su içerken.Banyo yaparken bile...
Hoseok her şeyini biliyordu,giydiği kıyafetin markası,sabun markası..Akla gelebilecek her şeyi..Dediğim gibi fazlasıyla takıktı...
Yoongi ise hiçbir şeyden haberi olmayan masum bir gençti.Aklına hiçbir kötü düşünce girmemişti,kimseye zararda vermemişti.
Ama Hoseok sigara-alkol kullanan ayrıca 636 kişiyi öldüren bir katildi.Eskiden altına almadığı kişi yokken,şimdi barlarda dolaşmıyor ve evde aşık olduğu kişinin fotoğrafına bakıp hayaller kuruyordu.Her fotoğrafı ezberindeydi, ayrıntısına kadar.
İsterdi ki katil olmadan,normal birisi olarak onunla tanışmak,arkadaş olmak sonrasında ise sevgili olmak istemişti,Hoseok.Ama bunun için artık çok geçti.Şansını kaybetmiş bir şekilde hayatını yaşıyordu,katil olarak.
Dediğim gibi,masum insanları değil kötüleri öldürüp polisa yeni bir cinayet vakası açıyordu.
Tekrardan o günlerden biriydi,ama bugün bir ayrıydı,bugünün güzel geçeceğini hiç düşünmemişti Hoseok.Normalde gizlice evine kamera taktırdığı sevdiceğinin,evin içinde bir mutluluğu vardı.Buna anlam veremedi Hoseok.
'Neye bu kadar mutlu oldu ki?' diye içinden söylendi.Öyle ki Yoongi özenle hazırlanıyor ve arada mutfağa koşturup,tenceredeki yemeği kontrol ediyor sonrasında tekrar yukarı çıkıp odasına giriyor ve saçını şekillendiriyordu hafifçe.Normalde saçları dalgalıydı,biraz daha ısı uygulayıp çok hafif kabartıyordu.
Hoseok bu görüntüyü görünce gözünden kalpler çıktığını düşündü,öyleki buz gibi olan çayının yere döküldüğünü anlamamıştı bile. Sesten dolayı yere baktığında küfredip tekrardan ekrana döndü.Dudağına çilekli olarak gördüğü lipbalmı sürüyordu Yoongi,en sevdiği lipbalm'dı bu.Buna zıt olarak mandalina kokuyordu ama,oda bunu anlamış değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
obsession'sp
Short StoryHoseok,Yoongi'ye aşırı derecede takıntılıydı.. 8K Word 050823 cmts 120823 cmts