Y: seni seviyorum (ıy romantik bic)
F: bende seni
Ustumu cikarmistim...felix bana bakıyordu..etkilendim
F: cok guzelsin...
Y: biliyorum~
F: egolu
Y: vivivi en cok sen biliyon
Felix'i yakalarından tuttum ve yatağa attım (fırlattık çocuğu)..kucağına oturdum ve.. (ay ben bunu nasi yazicam kusura bakmayin hic smutumsu bisi yazmadim affedin 😔) ileri geri hareket etmeye basladım (YARDIM 💀😨😱☠)
F: ahh (ANANIDA SIKERKEN BOYLE SES CIKIYOMUYDU KUSURUMA BAKMAYINA AGLICAM)
Evet. Felix inlemişti...sanırım...hayatımda duyduğum en güzel sesti...o kalın sesiyle inlemesi beni venden alıyor...
Hareket etmeye devam ettim ve felix'in boynunu öpmeye başladım...felix daha da çok inlemeye başladı...ama çok kırmızıydı...hiç bu kadar hızlı nefes alan birini görmemiştim...
Bir anda kızarmaya başladım...cunku...altimda bir sislik hissetmistim... (💀☠😳) kıkırdadım ama felix iyi değil di?
Y: su istermisin?
F: olur..
Mutfağa su almak icin gittim..felix'in suyuna (yardim edin) uyandırıcı (? Bu arada uyku anlamında olan değil..) kattım...tan o sirada jis geldi.. (yardim edin ben yazmadim bunlari affedin beni)
Jis: Yuna?
Y: efendim?
Jis: ne yapıyorsun?
Y: felix su istedi ona su götürüyorum..
Jis: tamam..
Jis'a el salladım ve suyu felix'e götürdüm..ama suyu içmedi...
F: sen...
Y: ben? Felix iyi misin?
F: sen beni zehirlemeye çalıştın...
Y: hayır felix iyimisin?
F: senden nefret ediyorum..
Y: felix iyimisin?
(Hasmetli Reyyan askonuzdan)
Yuna'nın gözleri dolmaya başlamıştı...
Y: felix rüya görmediğine emin misin?
F: ŞEYTANSIN SEN (hatırlamadım ne yazacağımı o yuzden boyle yazdim)
Y: FELIX KENDINE GEL LUTFEN
Yuna ağlamaya başlamıştı...o sıradada üyeler geldi..
Bc: noluyor?
Y: felix hayal gördü ve...beni suçluyor..
F: ...
Bc: tamam sakin olu-
Yuna koşarak ceketini aldı ve evden dışarı çıktı..
Bc: Y-YUNA!?
Yuna dışarıdaki bir yere oturdu ve ağlamaya başladı...
... (😔😭)
Yuna eve geri dönemeyeceğini bilmediği için kendine bir otel odası kiralamıştı...günlerce ağlamış ve en sonuda kendi canına kıymaya karar vermişti..
... (😔😭)
Üyeler heryerde Yuna'yı ararken, Yuna'nın hastanede olduğunu öğrenirler ve hepsi hastaneye gider...
...
Yuna kendisini tam 8 (ebenin a-) yerinden bıçaklamıştı ama sadece kesiklerle kalmıştı...sonuç olarak yaşıyordu...
Yuna hastanede odasında ağlarken üyeler onun olduğu hastaneye gitmişti
Bc: Yuna?
Y: ...
Bc: iyimisin?
Yuna dizlerini kendine çekmiş ağlıyordu..
F: Yuna...
Y: ÇIKIN ODADAN VE BENI YALNIZ BIRAKIN!
Bc: tm sakin...bak sakin ol hersey düz-
Y: HİÇ BİRŞEY DÜZELMİYECEK ÇIKIN ODADAN!
F: bari ben kalayım?
Y: iyi tamam...
Tüm üyeler odadan çıkmıştı...felix ve yuna başbaşa kalmıştı...
F: yuna bak birşey istiyor musun?
Y: bana kek alır mısın?
F: tamam...yeterki sen iste (hanımcı/amcı)
Y: teşekkürler..
Felix odadan çıkmıştı...Yuna'nın istediğide buydu çünkü bir planı vardı...evet...hastaneden kaçıcaktı...bir şansı yoktu o sadece ölmek istiyordu...sadece kendi canına kıymak.. (imansizz pü) Yuna kolundaki serumu çıkardı ve üstünü değiştirmeye başladı...
Y: kolum acıyor ama dayanmam lazım...
Yuna hastane odasının camına yakınlaştı ve tam o sırada felix odaya girdi..
F: Kekini getirdii-
F: YUNA?
Y: görüşürüz.
F: YUNA DUR-
Yuna yaklaşık 2.5 metrelik bir yerden atlamıştı..felix hemen cama doğru koştu ve Yuna'yı takip etmek için koşmaya başladı...Yuna'da aynı şekilde kaçmak için koşmaya başladı..
Felix, Yuna'ya bakmak için geldiğinde Yuna çoktan gitmişti...uzaklara...kim bilir nereye...
F: yuna...
Yuna ise koşmaya, uçsuz bucaksız bir yere doğru gidiyordu..durdu...ağzında bir bez hissetti...kaçırılıyordu...
Y: mmphm (konusmaya calisiyor yanlis anlamayın)
?: sessiz ol~ (anan)
Felix hemen üyelere haber vermişti ve üyelerde polisi aramıştı..haklı olarak...
Bc: bakın hepimiz sakin olmaya çalışmalıyız...
F: ama on gitti-
Bc: hayır...umudunı kesme. Sesini kes (bunu ben ekledim 🤗😎😘)
F: peki.. (😔)
... (bir kac gün sonra)
Yuna bulunmuştu...ama...cansız..bir..şekilde..hemen üyelere haber verilmiş, Yuna'yı hastaneye götürmüşlerdi (sarkimin uyumu 😎 goverment hooker caliyo arkada 🤗) Yuna'nın kurtarılma ihtimali vardi....
.....
ZATTIRI ZORT ZORT NABERSINIZ 😘 AY HE DÜZELDÜ EE REKLAMIM YAPILDI CANIM ARKADASIM NAZLI TARAFINDAN BURDAN NAZLIYA SELAMLARIMI YOLLUYORUM CANIMIN ICI NABER? 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
skz yeni uyee
Fanfictionarkadaslar cok kaos icerir ve eccük bakın eccük smut var ama oyle ham hum degil yani bide ilk kitabim :3 yazim yanlisim cok olur muhtemelen kusur no