Gece üçe gelirken ben hala dansımı yeterince beğenmemiştim. Yarın seçmeler vardı ve yıllardır beklediğim şey gerçekleşecekti. Bi daha ki seçmeler için bir yıl daha beklemem gerekecekti bu yüzden tek seferde seçilmek istiyordum. Yarın ne kadar yorgun görüneceğim umrumda değildi. Tek istediğim Jeon Jungkook'un dikkatini çekmekti. Eğer Bts'in arka dansçısı olursam onunla vakit geçirebilirdim.
Telefonuma baktığımda Rosie'nin mesaj attığını gördüm.
Rosie:
Lisaaa
Jungkook da orada olacakmış. İnanabiliyor musun?Lisa:
Ne? Kahretsin göz altlarım o kadar mor ki. Böyle mi görüneceğim? Gelmesin.Rosie:
Ya kızım sen aşık değil misin bu adama? Al işte fırsat sana.
Hadi git hazırlan.Rosie'nin dediğini dinleyip makyaj masama oturdum. Yüzüm çok soluk görünüyordu bu yüzden hazırlanmak için bir iki saati gözden çıkarmıştım bile.
Makyajım bittiğinde sabah olmuştu. Orada Jungkook'un olacağını son anda öğrendiğim için daha rahat ve şık bir kombinle değiştirdim giyeceğim kıyafeti.
Saçımı serbest bırakıp çantamı hazırlamaya başladım. Son kez aynada kendime baktıktan sonra sonunda evden çıkmıştım. Bir taksi çağırıp onun gelmesini bekledim. Geç kalacağımı anlayınca daha fazla beklemeden rosie'ye yazdım.
Arkadaş grubunda araba kullanmayı bilen tek kişi oydu ki o da dans kursundaydı. Aynı yere gittiğimiz için sorun olmazdı. Evlerimiz de yakın olduğundan hemen yanıma gelmişti. Kısa sohbetimiz bittiğinde stüdyoya gelmiştik. Heyecanla rosie'ye güzel görünüp görünmediğimi sorunca bıkkınlıkla nefes verip grubun diğer üyelerinin yanına kaçtı.
Sınıflarımız ayrıydı. Bu yüzden bende kendi sınıfıma doğru yürümeye başladım. Her sınıf ayrı ayrı sınav olacaktı. İçimden Jungkook'un ilk bizim sınıfımıza gelmesini dilerken sınıfın kapısını açtım.
Ettiğim duadan pişman olmam iki saniyemi almıştı. Çünkü seçmeler başlamıştı ve Jungkook tam karşımda duruyordu. Heyecandan ne diyeceğimi şaşırırken o konuşmaya başlamıştı. "Merak etme sen geç kalmadın ben fazla erken geldim" gülümsemesi ve söylediği şey beni rahatlatmıştı.
Yerime geçip sıradaki kızın dansını izledim. Fazlasıyla iyiydi, sinirlerim bozulmuştu. Onun dansını izlerken Jungkook'un tepkilerine bakmak istedim ve ona döndüğümde bana baktığını gördüm.
Karşısındaki kız dansının bittiğini söylediğinde affallamış bi şekilde önüne döndü. Bu hallerine güldüm. Bu özel bi şey değilse de özel hissettirmişti işte. Ona aşıktım ve onunla aynı ortamda olmak bile benim için çok fazlaydı.
Onu izlemeye dalmışken ismimin okunmasıyla kendime geldim. Onunla aynı durumu yaşadığım için olsa gerek tekrar gülümsemişti. Karşısına geçip dansımı yaptığımda beklediğim tepkiyi vermemiş olması morelimi bozdu. Hiç bir tepki vermeden izlemişti beni. Oysa diğer kızlara destek olmuştu. Bana da öyle davranmasını beklemiştim ama hiç bir şey yapmamıştı.
Dans eden sonuncu kişi bendim ve sonunda sınıfımızdaki seçmeler bitmişti.
"Peki, sizin gibi dansçıları izlemek çok keyifliydi. Hepiniz çok iyi yerlere geleceksiniz eminim ama biraz daha çalışmanız gerek. Bu yıl için bu sınıftan seçeceğim tek kişi Lalisa." söylediği şeyin şokuyla konuşamamıştım bile. Sonunda konuşabilmeyi başardığımda kekeleyerek teşekkür ettim. Bana gülümseyip sınıftan çıktığında heyecandan ölmek üzereydim. Beni seçmişti.
Jeon Jungkook beni seçmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Euphoria | Liskook
Teen FictionLisa, Jungkook'un dikkatini çekmek için seçmelere katılmıştı.