•
Jungkook: KAFAMA SMAÇ BASAN SENSİN DEĞİL Mİ????
Çubuk kadar kizsin
Nasil o topa öyle vurmuş olabilirsin aklim almiyor
Ayrica
Bütün gücünü topa mı kullandın
Bu ne agresiflik
Ne yaptım ben sana rosiem
Rosie:
yanlışlıkla oldu yaArkadasa smaç vuracaktım sen de oradan geçiyordun
Yönümü ayarlayamadım o an
Ayrıca ne abarttın
Güya sporcu olucaksın
Tek darbeye indirdim seni
Jungkook:
bir dahakine kafana basket topu atayım da gör senRosie:
Onu bunu bırak şimdiTopu naptin kook
topu alarak koşarak uzaklastin
Mal misin nesin
O top ne kadar biliyor musun
Bedenci ebemi belledi senin yüzünden
Bir saat laf yedim
Jungkook:
balkona çık atayım topunuRosie:
bekle.
Telefonu yatağın üstüne gelişi güzel attıktan sonra kapının arkasında asılı olan hırkamı alarak balkona yöneldim. Bütün gücümü kullanarak sürgülü kapıyı açtığımda karşı balkonda demirlere yaslanmış Jeon Jungkook görüş alanıma girdi.
Üstündeki bol beyaz tişörtü ve dağınık saçları ile tatlı gözüküyordu. Jungkook yaşıtlarıma göre oldukça yakışıklıydı. Bu inkar edilemez bir gerçekti ama ondan o anlamda hoşlandığımı söyleyemezdim. Karakter olarak pek bana hitap etmiyordu.
Ben buraya geçen sene taşınmıştım. Buraya taşındığım ilk gün jungkook balkondan ona bakayım diye taş fırlatıp pşt sarışın diye bildiğin öküz gibi bağırmıştı. İşte o günden beri hayatımın bir parçasıydı. Ne kadar sinir olsamda ona değer veriyordum ama bu duyguların hepsi arkadaşçaydı.
"Geri zekalı hasta olacaksın." Demirlere yaklaşırken konuştuğumda omuz silkerek elinde tuttuğu pahalı topumu basket topuymuş gibi tek parmağında çevirdi.
"Benim için endişelendin galiba."
"Aynen, topumu geri ver hadi." Dedim elimi ona doğru uzatırken. Aramızda kısa bir mesafe vardı. Bunu fırsata çevirip elimi tuttuğunda gözlerimi devirdim. Sinirlerimi bozmak için yaratılmış olmalıydı.
"Ellerin buz gibi."
"Hava soğuk olduğu için olabilir mi zeka küpü?"
Elimi tutmayı bırakıp topu verdiğinde gülümsedim. "Normalde daha uzun tutardım seni burada ama üşüyorsun. Hadi gir içeri artık." Dedi geri çekilirken. Kısaca hoşçakal dedikten sonra topu kenara bırakarak içeri yöneldim.
Topu çalışma masamın yanına koyduktan sonra kendimi geniş yatağıma atarak telefonuma uzandım. Jungkooktan bir bildirim gelmişti.
Jungkook:
bugün benim yüzümden azar işittiğin için üzgünümyine olsa yine yapardim
Kips
Görüldü//