-1-

28 2 1
                                    

Bir varmış bir yokmuş köyün birinde orta yaşlarda bir kadın varmış çok fakirlermiş kocası da işsizmiş. Bir gün güzeller güzeli bir kız çocukları  olmuş . Gel zaman git zaman  kızları 16 yaşına gelmiş ve en büyük hayali kente gidip prens ile tanışmakmiş. Fakat kızın annesi hep kendi çapında hayal kurmasını imkansız olan şeyleri hayal etmemesini söylermiş  
Ama annesini dinlemeden hayallerinin peşinden gitmiş . Ve bir gün kente giden faytonu görmüş kente gitmesinin tek yolu oymuş faytonu n arkasına atlayıp kente doğru gitmiş. Yolculuk bittiğinde  faytondan atlamış Prenses Yasemin 'i görmüş ve herşeyi anlatmış Yasemin bütün prenses arkadaşlarını aramış . Prensesler toplanmış sindirella perisini çağırmış . Mükemmel bir kıfafet kıyafet yapmış. Pamuk prenses ise cücelerden birini  yardimci olmasi için ona vermiş . Rapunzel sarı saçlarından ona postiş hazırlamış . Oraura ise  Ona en sevdiği nevresim takımını vermiş bunun nedenini söyleyemeden uyuya kalmış . Bell de ona güllü bir parfüm vermiş . Yasemin son olarak ona uçan halısıni vermiş . Ardından onu hep birlikte uğurlamışlar . Kız halıyla saraya gitmiş . Prens 'in ailesi de oğullarını artık evlendirmek istiyorlarmiş . Tam o sırada kız kapıdan girmiş ve prens ile ailesi kıza hayran kalmış. Ve bunun üzerine evlenmeye karar verirler . Annesine de düğün davetiyesi göndermiş. Annesi düğüne gelmiş ve diğer  prensesler  . Annesi Kızın dan Özür dileyerek ne durumda olursan ol her zaman  hayallerinin peşinden git demiş . Sonra mutlu mesut yaşamışlar....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 07, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Muhtaç PrensesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin