1📸

35 5 0
                                    

"Okay! Done for today photoshoot! Thanks for your hard working,Blackpink! You guys can rest now."

"Ahh,sofaaa!! Nak sofa!"kata Lisa sambil berlari lemah ke arah sofa yang terletak di hujung studio itu.

Keluhan lega keluar dari mulut Lisa apabila punggungnya bersentuhan dengan sofa.

Member blackpink yang lain turut melabuhkan duduk mereka di sofa yang terdapat di situ.

"Weyh,sumpah kaki aku dah bergetor macam vibrate telefon dah. Aku rasa aku dah takleh nak berdiri lepas ni."kata Rosé dan disetujui oleh Lisa dan Jisoo.

Mereka bertiga terus memandang ke arah Jennie yang sejak tadi diam sahaja. Gadis itu sedang melihat telefonnya dengan muka yang begitu serius.

"Jennie?"panggil jisoo.

"Hah?" Jennie memandang tiga orang member yang lain dengan muka yang blur. Sumpah dia tak dengar satu apa pun yang kawan-kawannya itu sedang bincangkan.

"Okay tak? Macam tengah marah je?"tanya Jisoo sambil mengusap lengan Jennie.

Jennie mengeluh  perlahan sebelum telefonnya ditunjukkan kepada kawan-kawannya.

Lisa, Rosé dan Jisoo terus memanjangkan leher masing-masing.

Lisa, Rosé dan Jisoo terus memanjangkan leher masing-masing

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Uish,laju betul berita ni sampai kat Dorang. Rasa baru semalam unnie dengan dia break."kata Rosé.

"Media kan."kata Jisoo pulak.

"So sebab ni ke unnie berkerut-kerut muka tadi?"tanya Lisa.

Jennie menggeleng. Telefonnya dialihkan ke mukanya sebelum ditunjukkan telefonnya semula kepada member yang lain.

Jisoo,Lisa dan Rosé melihat dengan tekun perkara yang ditunjukkan di telefon itu. Komen yang berada di bawah news itu dibaca satu-satu oleh mereka bertiga.

Someoneloverr:
Urgh! Jennie tak layak pun untuk Kai. Aku rasa Dorang break disebabkan perempuan ni.

Kailoversss:
I really waiting for this news! Finally!! My kai is free from this problematic girl.

MissUNIversss:
Jennie really don't deserve man like Kai!

Kaiismybias:
Aku kesian dekat Kai sebab ada experience bercinta dengan perempuan yang banyak masalah macam perempuan ni. Poor Kai :(

Jennie's fans:
STOP HATING ON MY JENNIE!! SHE REALLY DON'T DESERVE THIS!! PLEASE RESPECT HER AS HUMAN THAT HAVE A FEELINGS!

Dan banyak lagi lah komen. Malas aku nak tulis satu-satu. Kesian Jennie aku:(

Tanpa amaran,jisoo terus merampas telefon Jennie lalu meng'off'kan serta-merta. Telefon itu dicampak di atas sofa yang kosong dihadapan mereka.

"Dah biar je telefon tu kat situ! Takyah bukak. Takpun meh sini unnie buang telefon tu jauh-jauh. Nanti unnie beli baru untuk kau."kata Jisoo. Belum sempat jisoo ingin bangun,terus dihalang oleh Jennie.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 13, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Endless Love [ 𝓙.𝓥 ]Where stories live. Discover now