Yule Ball

555 18 15
                                    

Yeni bölüm'e hoşgeldiniz fici beğeniyorsanız tiktokta ki povlarıma da bakmayı unutmayın


***

Ah belim! Sabah belimin ağrısıyla uyandığımda herkes hala uyuyordu.
Merlin saat 8 derse geç kaldık

Clara: Çocuklar kalkın! Ders başladı bile.
Herm: Bugün ders yok Clara. Hani balo varya- bı dakka balo var! Kalkın!
Ron: Ne varya?!
Clara: Şatoya gitmeliyiz Ronald. Hadi kimse farketmeden-
Kapı çaldı
Harry: Hagrid kim olabilir?!
Hagrid: E bir bakayım

Hagrid'in pencereden bakmasıyla ayağa kalktık.

Hagrid: Sorun yok sadece Snape gelmiş. NE bir dakika Snape gelmiş. Ben kapıyı açarken arkadan çıkın.

Hagrid yavaş yavaş kapıyı açarken bizde sırayla arka kapıdan çıktık.

Herm: Hadi binamıza, hızlı!
Clara: Yok anana Herm. Biliyoruz nereye gideceğimizi.

Gizlice şatoya girip ortak salona gittik kimse yoktu

Harry: Herkes balo için endişeli olmalı. Ya dans pratiği ya da alışveriş yapıyorlardır.
Herm: Evet kesinlikle. Hızlıca yatakhanede gidip giyinelim ve aşağı inelim.
Clara: Evet 15 dakika sonra burada buluşalım

Yatakhaneye girip giyindik, Üstümüz kirlenmişti.

Herm: Merlin Clara! Çantalarımız ve asalarımız Hagrid'in evinde kaldı.
Clara: Olamaz o zaman gidelim ve alalım.
Herm: Snape ile karşılaşabiliriz.

Ortak salona indiğimizde Ron ve Harry bizi koltukta bekliyordu.

Harry: Çantalarımızı unuttuk!
Clara: Farkettik.
Ron: Gidip alalım herşey onun içinde.
Herm: Pekala, gidelim.

Tekrar gzilice şatodan çıkıp Hagrid'e gittik Snape'i ortak salonda gördüğüm için içim rahattı.

Hagrid: Yine ne arıyorsunuz burada?!
Harry: Çantalarımızı almaya geldik.
Clara: Snape neden gelmiş, ne dedi Hagrid?
Hagrid: Sizin için geldiği belliydi. Etrafa iyice baktıktan sonra çay içmeye geldiğini söyledi ve içmeden gitti.
Ron: Nereden öğrendi ki?!
Harry: Hadi çantaları alın hızlıca gidelim.

Çantaları takıp tekrar şatoya geldik. Yakalanmadığımız için şanslıydık. Koridorda Ginny ile karşılaştık.

Ginny: Hadi kızlar baloya bir kaç saat kaldı. Hazırlanalım.
Herm: Aslında ben baloya gelmeyeceğim.
Clara/Ginny: Ne neden?!
Ron: Neden mi? Tabiki de partneri olmadığı için. Ama ben sana yardımcı olurum Hermione. Benimle gelebilirsin.

Ginny: Abii
Hermione: Aslında bana teklif eden biri var Ronald. Sadece kabul etmemiştim. Ama şimdi hata olduğunu anladım, baloya onunla geleceğim.
Ron: Hıh, yine partnersiz kaldım Harry.
Ginny: Büyük salona gidip yemek yiyelim sonra da hazırlanıp oğlanların yanına.

İçimde baloda napacağım vardı. Ne elbisem ne de partnerim vardı. Dumbledore 1 gün önceden söylediği ve dün gece şatoda olmadığım için partnerim yoktu. Ben, Herm ve Ginny önden oğlanlar da hemen arkamızdan gelirken Harry beni durdurdu.

Anonim MalfoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin