Tom:miert is nem?
Lauren:Mert van baratom!Meg amugy is mit képzelsz?*bújom ki ket karja kozul, sietek ki es hagyom ott a furdoszobaban*
<Tom szemszoge>
Meg is érkeztünk,a lányok egyből tancba kezdtek, en pedig oda mentem a haverokhoz beszelgetni.Csak is Laurent neztem es szökés-barnas tincsei lobognak a levegoben csodalatos tancuk kozben.
Mar egy ideje csak bamultam mikor elvonult valamerre,elkezdtem kovetni.
Bement a fürdő szobaba en is utana osontam,taskájába cuccai ert nyult, en mogé álltam és kezeimet dereka köré fontam.Lauren:Tom!? Mit csinalsz?
*Magam felé fordítom es hagyom semmiben kerdeset*
Tom:Mondtam már hogy dögös vagy?
*közeledem felé*Nem mond semmit csak áll es néz szemeimbe*
Tom:Mert ha nem akkor mondom!
*Mar elég közel voltam hozzá hogy megcsókoljam ezert meg is tettem*Tom:Dögös vagy!*szakítom félbe csókunkat majd újra belekezdek*
kezeim lejebb csusztak formas fenekéhez*Hagydta magát de egy idő utan félbe szakit*
Lauren: Tom ezt nem lehet!
Tom: Miert is nem?
Lauren: Mert baratom van! Meg amúgy is mit képzelsz?*búj ki kezeim közül és siet a szobabol kifele*Egyben a féltékenyseg es a duh kavargott bennem,lementem vissza a haverokhoz es csak neztem ki a fejemből,mivel nem ihattam hisz vezetek.
<Lauren szemszoge>
Vissza mentem Yasminehez es mintha semmi sem történt volna táncolom tovabb.
Idő elteltével Yasminel mentunk a kovetkező pohárért,mikor egyszerre mindenki egy iranyba nezett.
Egy fiatal szőke hajú, csaj mini szoknyában,crop topban,es tű sarku cipőben lepett be a bejárati ajtón.Tom szemei egyből rá tapadtak..ch..
barmit is mondjak, ez Tom.
Mar nem igazan ereztem jól magam ezért felhívtam Jacobot hogy jöjjön értem.Jacob a baratom, magas,izmos,barna hajjal, es barna szemekkel egy 20 éves srac.
Jacob ertem jott azt mondta bejon megnézi milyen ez a buli.
Amint bejott oda jott hozzám es megcsókolt derekamnal fogva.Volt bennem buntudat nem is kicsit ez után a Tomos dolog után,hisz szeretem Jacobot.
Tom nem messze volt tőlünk,szemem csücskéből lattam hogy nézett.
IGY NEZETT!!