-Xiao?Te mit keresel itt?Nem emlékszem,hogy hívtalak volna.
-Hát a tisztelet csöppnyi helye sem fért beléd,emberi halandó?Egyépként,ezt én is kérdezhetném tőled!Mit keresel még itt?Nem Sumeruba indultál?
-De,csak hát besötétedett és elfáradtam.Kissé sok szőrny kószál erre felé.Persze hogy-
-Túl gyenge.
-MIIII!!??Ha van merszed,gyere és mutasd az erőd,ha itt menősködsz!
E-percben a hátam mögé került hogy megtámadjon,de nem tette.Gyors.Nagyon gyors volt.Észre sem vettem a mozdulatait.De persze egyből el is rugaszkodtam onnan,nehogy megtámadjon.
-Remélem megjegyezted kivel állsz szemben!Most ha megbocsáltasz,mennék munkámra.Jó utat!
Amikor eltűnt,kissé megnyugodtam,hogy nem lett semmi baj.El is tűntem,hogy folytassam utamat Sumeruba.De persze semmi sem megy egyszerűen.Bele botlottam egy ismeretlen személybe ismét.Egy nő volt az.Épp harcolt egy hatalmas ellenféllel,és láthatólag nem bírta az iramot. Szinte reflexből mentem segíteni,és a[kedvenc elem]-ű erőmmel,rá sulytottam a szőrnyetegre.
-Pusztulj szőrnyeteg!Mondtam vigyorogva mikor elpusztítottam.
A nő épp kötözgette a sebeit,és oda jött hozzám megköszönni a segítséget.A szerencsés személyt Lumine-nak hívták,és kiderült hogy a világban utazik,és fedez fel dolgokat.Pont Sumeruba vezette őt is a sors.Így egy utazó társal mentem tovább.El vezettem Nahidához,aki mint kiderült,Sumeru védelmező archonja.Viszont utunk során hittem,hogy találkozunk a személyel majd akit keresek,de nem láttam sehol.Megkértem Lumine-t,bármit tud róla értesítsen,én addig máshol keresgélek.Azzal elváltak tőle utjaim.Viszont nagyon kimerültem.-Úgy tudtam!Igaza volt annak a Xiao nevezetű valakinek.Elég gyenge vagyok.De nem baj!Most hogy ide értem,látom több ellenfélre akadtam,pont kapóra jön!-gondoltam magamban,majd mentem is kinyírni az összes körülöttem kószáló rohadékot.Már majdnem a fél országot megtisztítottam a gomba féle és egyéb ellenfelektől,mikor beesteledett.Gondoltam úgysem számít,folytatom tovább a gyilkolászást.A célom mintha megszálottá tett volna.Dühöm ben gyilkolásztam,és megfeletkeztem a bizonyos anemo fiú kereséséről.
Már a kép homályosodott,és alig láttam a sötétben,de nem adtam fel.Mentem és harcoltam meg harcoltam.Már érezhetően alig álltam a lábamon,össze is estem,rengeteg vért is vesztettem,szédültem,majd elájultam.Épp a szemem csuktam be megláttam egy gyorsan repülő személyt előttem.Persze észre sem vett csak repült,hihetetlen gyorsasággal meg gyilkos mosolyú tekintettel.De persze én már nem bírtam tovább és elájultam.
Másnap esős időre lettem figyelmes felkelésemkor,és csomó állatka pihent rajtam hozzám bújva,nehogy fázzanak.Én gyorsan kerestem egy fedett helyet az esőtől,oda vittem őket és tüzet raktam,hisz kissé én is fáztam.Mikor elállt az eső,kerestem élelmet a kis jószágoknak.Ekkor jutott eszembe a tegnap tőrtént esemény.
-Ó,a fenébe!Futottam-szaladtam abba az irányba utána,hisz ő volt akit keresek.Utam közben kissé megijedtem hogy egy ily gyilkolósdi tekintetű személlyel kell találkoznom.De persze,küldetésem célja,hisz információkat kell belőle kivennem a harbinger tagjairól.Ugyan az erőm a [kedvenc elem],de segítségül képes vagyok a lelkemmel behatolni máshova.Akár egy asztalba is képes vagyok.Épp ezért kért meg Jean,hogy szedjek ki minden féle információt az úrfiból,de látszólag nehéz dolgom lesz.És kissé félek.Mert ahogy elnézem,egy kissebb hiba,és képes lesz ellenem fordulni.De ami a legrosszabb,amibe bele sem merek gondolni hogy akár elis pusztulhatok.-ekkor kissé meg álltam.Tudtam hogy ez a rémálmom,ezért sem szállom meg a gonosz lelkű embereket.Előtte felmérem,hogy milyen a lelke,és aztán cselekszem.De ha már most így néz ki,nincs más választás.Vissza kell fordulnom!
YOU ARE READING
Wanderer x reader
RomanceNem vagyok jó a story írásokban úgyhogy azért....remélem tetszeni fog😓 A címből egyértelmű,hogy Wandererel fogsz találkozni,akit éppen keresel,ugyan is egy küldetésedben kéne a segítsége.Elis indulsz megkeresni mire pont találkoztok,de miután észre...