1. Bölüm: Öpücük ister misin?

1.6K 134 496
                                    

Selam uwuwuwuwu

Yazmama izin verdiği için teşekkürler<3
ig/hasmetliminhotokati

Keyifli okumalar<33

___

"Haftaya tekrar böyle buluşalım, olur mu?" Dedi Jisung arkadaşlarına. Arkadaşları ile vedalaşıp masadan kalktı ve kafeden çıktı. Telefonuna bakarak saati kontrol etti ve otobüse binmek için durağa yürüdü.

"Miyav!" Aniden Jisung'un ayağına dolanan bir kedi dikkatini çekti. Gülümsedi ve yere eğilerek kediyi kucağına aldı. Kediyi taklit ederek, "Miyav~! Aç mısın minik?" dedi. Kedi tekrar ses çıkarınca kafasını okşadı. "Kimsen yok gibi...seni sahipleneyim mi?"

"Miyav~" Jisung bunu bir evet olarak kabul edip kediyi kucağından indirdi, "Bekle burada, hemen geleceğim." dedi ve markete doğru yürümeye başladı. Giderken arkasından gelen seslerle kedinin peşinde olduğunu anladı. Arkasına döndü ve güldü. "Ama sen markete giremezsin ki."

Kedinin onu bırakmak istemediğini fark edip tekrar eğildi ve montunun fermuarını açtı. Kediyi kucağına aldı ve montunun içine yerleştirip gülümsedi. Fermuarı hava alabileceği kadar çekip markete girdi. "Şimdi çok şişman görünüyorum." Dedi içinden. Kedi mamalarının olduğu reyona geldi. Yaş mama alıp kasaya doğru gitti.

Kariyerin kendisine olan tuhaf bakışları dikkatini çekse de umursamadı. Parayı ödedi ve marketten çıkıp bulduğu bir banka oturdu. Kediyi montundan çıkarıp banka bıraktı. Yaş mamanın paketini açıp kediye uzatı fakat kedi kafasını geriye çekti.

"Yemiyor musun minik? Başka bir şey alayım mı?" Kedi kendisine tısladığında güldü. "Çok şirinsin~ Seni eve götüreyim mi?" Kedi bu sefer kendisine sürtünmeye başlayınca tekrar kucağına aldı ve ayağa kalktı. "O zaman benimle geliyorsun."

"Ah doğru, seni otobüse bindiremem. Öyleyse beraber yürüyelim." Dedi ve eve doğru yürümeye başladı.

Eve geldiğinde anahtarını çıkarıp kapıyı açtı ve eve girdi. Kediyi yere bırakıp kapıyı kapattı. "Yarın seni veterinere götüreceğim minik." Lavaboya gidip üstünü çıkarttı. Kedi arkasından gelerek içeri girdi. Çıplak bedenine baktı Jisung'un. Jisung suyu açtı ve küvete girdi.

Kedinin bir anda yanına girmesine şaşırmıştı. "Suyu seviyor musun? Çok sevimli!" Kediyi kucağına aldı ve yüzüne yaklaştırdı.

"Ah, ne tatlı bir kedi..."

"Mrr..."

"Öpücük ister misin?" Gözlerini kapatıp dudaklarını kediye yaklaştırdı.

"İsterim." Duyduğu ses ile dudaklarında hissettiği baskı bir olmuştu. Aniden gözlerini açıp karşısındaki çıplak gence baktı ve anlık bir çığlık atarak çekilip genci itti. "N'OLUYOR LAN?! SEN KİMSİN?!

Little Kitty | MINSUNG | [Türkçe]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin