1 fejezet

24 4 0
                                    

Emily Teylor vagyok nem rég  költöztünk Canadába mert apum kapott egy jó állást egy cégnél . Azóta már eltelt egy hónap és már csak pár hét van a suli kezdéséhez ezért elkeztem járni a plázákat  nem nagyon találtam semmit csak pár cuki dolgokat 3 órát töltotem ezzel . 
Amikor haza értem gyorsan felmentem a szobámba és kipakoltam a táskábol a cuccokat.
Utána lemenntem a családomal beszélgetni a napunkról .
- Sziasztok - köszöntem nekik
- szia - mondták  a többiek
- mizu ? -kérdezte anya
-Semmi veletek ? - kérdeztem tőlük -válaszoltak és még beszélgetünk 1 órácskát
- Tudtatd hogy ide fognak költözni új szomszédok ? - kérdezi anya
- nem de az jó ,nem ? - kérdezem én a lépcsőn vissza fordulva .
Miután felértem már nagyon fáradt voltam ezért aludtam . Reggel  7:00 kor egy nagy ordítára keltem . Az uj szomszédunk volt mert ráejtet valami nehezet a lábára !  És gyorsan felpattantam az ágyból és kinéztem hogy mitörtént . Kinéztem és egy srác fekudt az azfalton és vörös fejel szoritja a lábujját . A régi tulaj hozott borokatás a lábujjára . Anya a konyhábol ordít nekem hogy mennyek le .
-KICSIM GYERE LE - ordított anya
- JÖVÖK - szolok vissza
-  Sütötk kekszet át visszed kérlek a szomszédba üdvözlés képpen ?
- Persze - montam a majom mitás kezeslábasomban . 
- Köszi de vegyél föl valamit ne pizsamába menny el  - nevetett anya . 
- ez jó vicc volt  - nevettem fel .
Elindultam fel a szobámba és választottam ki a ruhámat egy kék virágos ruhát vettem fel mert nyári idő volt .
- ELINDULTAM - ordíttotam vissza az ajtoból
-  OKSI - ordított vissza anya

                     REMÉLEM TETSZENI FOG !🥰

Az igaz szerelemWhere stories live. Discover now