Ahojte volam sa Mia, som jedinačik mam 17 rokou bývam v Pariži zo svojou rodinou. Pracujem ako zverolekarka totiž milujem zvierata😂. Jedneho dna som sa prebudila s pocitom že dnešok bude niečim vinimoční. Išla som sa naranajkovať " dobre rano mami oci,, "dobre ranko Mia ako sa ti spalo?,, Noo spalo sa mi celkom fajn. Naraňajkovala som sa osprchovala a išla som sa prezliect.
Volala mi kamaratka Barborka že ma čaka pred našim domom ideme sa prejst "okej v pohode,, . Tak som išla za nou, povedala mi cestou ze na pre mna prekvapenie davala som si celo ten čas otazki ake je to zas prekvapenie no uvidime. "Sme tu,, povedala. Nie to nemože byt pravda ! Stal tam chalan ktoreho som milovala a aj milujem doteraz myslela som si že tam ns mieste odpadnem no musela som to prežit nemala som totiž navíber.
Pozdravila som sa mu a on zas mne, pozval nas na kávu pravdaže suhlasili sme. No a je to tu pytal sa ma ako sa mam " Dakujem za opýtanie mam sa v pohode a ti?,, . Povedal ze sa ma fajn pital sa ma ci mam us priatela "nie nemam a ti?,, Povedal že nie....no vipili sme kavu pobavili sme sa Barborka musela odist gvoli rodinním problemom no vieme všetci ze odišla gvoli tomu aby som snim ostala sama uff bola som hotova z mišlienki ze niečo poviem a dokašlem to a on si bide misliet že som trápna. no nič zaplatili sme učet a odprevadil ma domou, došli sme opital sa ma že či si to nezopakujeme ja a on v stredu " ano jasne prečo nie,, Tak dobre rozlučili sme sa a povedal ze este mi napiše čo ako v stredu " okaj ahoj maj sa,, aj ti Mia. Vošla som dnu išlandom rovno do svojej izby pre boha čo som to urobila ja a on samii?...to je môj konieec! No nič isla som sa navečeriat osprchovat a šla som so postele..."crngg,, zazvonil mobil bola to sprava od Nika "Ahoj tak plati v stredu?,, Bože moj ja mu asi poviem že to rušiim ale čo ked je to moja šanca...pojdem tam "Ahoj ano plati,,..." Tak dobre o 18:20 v reštike pri Eifeelovej veži budem ta čakat,,.."oki budem tam musim us ist spat som unavena dobru noc uvidime sa v stredu,,..."aj tebe dobru dufam,, .
Šla som spat som bola fakt unavena dnešok bol naozaj vinimočni mam šancu abi som ku us konecne povedala čo k nemu vlastne citiim super no este najst spravne slova co mne fakt nejde no nic idem spat konečne.Tak toto bola prva čast chcela som to skusit . Dufam ze sa vam to bude pacit a budem sa snazit co najcastejšie pridavat moje časti tak zatial tolko ahojteee💗💗
YOU ARE READING
Môj pribech
RomanceChcem ukazat kazdemu ze aj vi mate svoj príbech kazdi ma svoj vlastni pribech. A kazdi ho ma ini tak preco ho nezdielat z inimi