Author Pov.
"Guard Come In!!!!"Seru Raiqa Mukanya jelas tegang.
Raut wajah Zayn dan Zahsy berubah menjadi terkejut kejap apa?!!.
Manakala raut wajah Zelda masih tenang tidak takut dan itu membuatkan Raiqa sakit hati.
"Hold them!and bring them out"Arah Raiqa lalu ditunjukkan ke arah Zayn dan Zahsy.
Raiqa dengan lekas ingin melihat wajah yang berakhir sakit hati kerana Zelda yang tiada perubahan walaupun remaja tu sudah ditarik.
Zayn dan Zahsy yang sedang cuba untuk melawan tidak jadi melihat abang mereka yang sangat tenang.
Kedua duanya berpandangan sesama sendiri"tenang sangat fratello ni".
Jadi mereka pun mulai tenang walaupun hati agak ragu ragu.
Raiqa mulai melangkah keluar tetapi sempat memberi arahan kepada Kil.
"Bring him…"Dengan suara datar dan suram Raiqa mulai memberi arahan.
Kil berkerut dahi lalu melihat sekilas lelaki bermata hijau dia memang tak kenal lelaki ni sejujurnya.
but it looks like Mrs. Viorica knows this man.Who actually he is?.
Dengan kasar Kil menolak Zelda ke tanah sampai dia terduduk.
Dan Zelda hanya mampu pasrah dengan kelakuan begitu.
"Argh sial!!!"suara kemarahan yang dikenali Zelda sebagai Zayn kedengaran jelas.
Dengan lekas Zelda berpaling kebelakang melihat.
Terlihat sebuah pistol sedang menghala kan hujung pucuk nya ke arah Zahsy.
Muka Zahsy kelihatan tenang tetapi hanya dia tahu sekilas remaja perempuan itu ketakutan.
"Is She?your woman?"Tanya Raiqa dengan suara sakarstik lalu duduk mencangkung di depan Zelda.
Zelda mahu bangkit tetapi dihalang dengan sebuah pistol di kepalanya yang dihala oleh Kil.
YOU ARE READING
MY MYSTERY HOUSE HUSBAND(ON GOING)
Romance𝙕𝙚𝙡𝙙𝙖 𝙀𝙡𝙚𝙖𝙯𝙚𝙧 "𝑾𝒉𝒐𝒆𝒗𝒆𝒓 𝑰 𝒂𝒎 𝒚𝒐𝒖 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒕𝒐 𝒘𝒐𝒓𝒓𝒚 𝒃𝒆𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆 𝑰'𝒎 𝒂 𝒍𝒐𝒚𝒂𝒍 𝒑𝒆𝒓𝒔𝒐𝒏" 𝚁𝚊𝚒𝚚𝚊 𝙰𝚗𝚗𝚊 𝚅𝚒𝚘𝚛𝚒𝚌𝚊 "𝑰 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒚𝒐𝒖...𝑺𝒐𝒎𝒆𝒕𝒊𝒎𝒆𝒔 𝑰 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 𝑰'𝒎 𝒂 𝒎𝒚𝒔𝒕...