08 Haziran

52 9 0
                                    


Sevgili günlük,

Bugün bir çok örenci için haftanın en iğrenç günü . Evet bugün pazartesi. Hani bize resmen "Erken kalkın ve okula gidin aptallar " diyen gün bugün. Ve üstelik pazartesi zaten bu kadar iğrençken neden ilk iki dersi matematik yapıyorlar ki? Neyse bugün okula geç kaldım her zaman ki gibi ama karne haftası olduğu için hocalar yoklama almıyor. Okula gitmemin tek sebebi Barış. Aynı sınıfta değiliz ,hatta sınıflarımız aynı katta bile değil ,aslında biliyo musun okuldaki dokuz saatimin sadece bir ya da iki saatinde onu görebiliyorum ama bu bile yetiyor bana.

İlk üç ders bittiğinde kantine gittim ve tahmin ettiğim gibi Sonay da kantindeydi. Ve tabi ki Aras de ordaydı. Aras Sonay'ın en yakın arkadaşı.
"Selam Naber?"
"İyi senden?"
"İyi"
"Yarın ki partiye birlikte gidelim mi?"
"Yarın parti olduğunu bilmiyodum nerede?"
"Yarın 19.00 da seni evden alırım." dedi Aras ve gülerek Sonay'ın yanına gitti.

Aslında partiye Aras'la değil Sonay'la gitmek istiyodum ama Aras'a hayır desem bile beni almaya gelirdi.Acaba Sonay kimle gelicek. Kesin fazlasıyla güzel bi kızla gelicek.

"Abla Aras abi geldi!"
"Partiye gitmek istemediğimi söyler misin Selis?"
"Partiye geliceksin Ayza!"
"Kerem gerçekten gitmek istemiyorum."
"Geliceksin Ayza,lütfen."
"Tamam ama fazla kalmam."
"Tamam."
Evet Aras'a biraz mesafeli davranıyorum onun hakkındaki düşüncelerimle ilgili farklı düşünmesini ya da benzeri şeyler olmasını istemem. Aras iyi bi çocuk ama bazen fazla iyi oluyo ve ben öyle olmasını hiç sevmiyorum. Neyse partiden döndüğümde...
"Eve bıraktığın için teşekkür ederim Aras."
"Rica ederim ne zaman istersen."
Aslında ondan beni bırakmasını istememiştim ama söylediğini bozuntuya vermedim.
"İyi geceler."
"Sana da."
Dedi ve sarıldı. Bi an öpüceğini düşündüm (ki bunun olmasını istemiyorum ) ve çok korktum.
Partiye her ne kadar Aras'la gitmiş olsam da aslında gitmek istediğim kişi belliydi.
SONAY.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 15, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yaz GünlükleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin