Selamm
HelloğğLa savurdu yarrani reis AKDMMWKXKQKFKWKDKWKCK
Koydeyim. Uzgunum. Mutsuzum. Yorgunum. Ilk bolumu bana kitlediler.
Şşş geccek geccekAysenurla olay orgusu cart curtu hakkinda konusmadik oyle kafama gore atiom bisiler
Olay örgüsü mu o ne yeniyo mu😻😻*.•°*'°♡
Müdür gittikten sonra, jjk erkekleri bir araya toplanıp ne yapacaklarını tartışmaya başladılar.
"Evet, durumumuzu bi gözden geçirelim beyler" dedi Gojo kollarını Nanami ve Geto'nun omzuna atarken.
"Dilimizi bilmeyen beş hatun bir de utangaç var. Ne yapacağız?""Beni bağlamaz aga." dedi Toji. "Benden bir şey beklemeyin."
Nanami göz devirdi "Kızlar zaten dili öğrenebilecek olsa seni görünce küçük dilini yutup vaz geçerdi."
"Bunu bir iltifat olarak kabul ediyorum sarı kafa"
Toji'nin söylediğini herkes görmezden gelirken Haibara'nın aklına bir fikir gelmiş gibi gözleri büyüdü ve yumruğu ile eline vurdu.
"Ne geliyor çok merak ediyorum" dedi Nanami sessizce"Resim çizerek anla-"
"Yok buharlaşarak amk" Gojo, Haibara'nın sözünü kesti.
Sinirli birkaç homurtu çıkardı
"Müdürün kendi beceremediği şeyleri bize yıkmasından nefret ediyorum."Nanami Gojo'yu sakinleştirmek için omzunu patpatladı, "Hiç konuşamıyor değiller, aralarından biri de dili biliyormuş. En nazik olanımız gitsin konuşsun kızla."
Herkes Geto'ya bir bakış attı."BEN Mİ!?"
😻😻*.•°*'°♡
"*Kanka bunlar toplanmış neyi tartışıyor acaba?"
Ursula merakla erkolardan bahsetti, aralarında sessizce fısıldaşıyor ve kızlara bakıyorlardı.Miray elindeki sözlüğü kurcalarken kıkırdadı "*Japoncada yarrak Inkei demekmiş."
"Am da gozen demekmiş."
Ayşenurla ikisi buna gülerken sözlüğü karıştırıp müstechen kelimeler aramaya devam ettiler. Malum yıl 2006, telefonda Google çeviri ne arasın?
"*Ne malsın la" dedi İkra gülerken. "*Amcik ne demek baksana"
"*O yok galiba"
"*Tüh. Am gozen demekse amcik da gozencik demektir."
"5000 iq amk"Yanlarında da Defne cebinden elmalı lolipop çıkardığı anda Berfin'nin dızlaması üzerine ufak çaplı Sakarya Meydan Savaşı yaşanıyordu. Berfin Defne'ye inat lolipopu yaladı "*Benim ağzım değdi artık benim!"
"*Canın sağ olsun güzelim demek isterdim ama onu çöreğim almıştı!"
"*Gelirken trende beleşe dağıtılıyordu."
"*Ne"
İkra bunu duydu ve Defne'ye seslendi "*Külliyen yalan. İnanma defim!"Ayşenur'da cebinden bir şeker çıkarıp ağzına götürdü "*Ha evet aynısından bende beş tane falan var, beleşti yani."
"*İkra cok kotusun."
"*Ama askim... Alacağınız olsun orosbucocuklari" İkra, Ayşenur'un üzerine atlamak üzereyken bir ses duyuldu."Kouhai-chan!"
(Arkadaslar uzunca betimleme yapcaktim da bosverin kisaca manitam iste bana cagiriyo 😉😉)
Geto'yu sonunda ikna etmişlerdi, hafif bir gülümseme ile elini sallıyor.
Ayşenur kurtulmanın sevinci ile İkra'yı itti "*Aaa seni çağırıyor galiba İkraa, tüh! Siktir git konuş hadi izin verdim."
"*Babanı varya"İkra yüzündeki ifadeyi hemen silip Geto'ya baktı "*hasiktir napcam"
"Kanka doğal davran"
Defne de elini salladı 🤙🤙 "chill"Geto'nun peşinden diğerleri de gelmişti. Toji tek kaşını kaldırıp Ayşenur'un yanında durdu. Elini başına koyup onun anlamayacağını bilse de konuştu;
"Bunelen böyle küçücük. Bunlar mı savaşıyormuş?"Ayşenur kafasını şapşaplayan ele bakmak için başını kaldırdı, kaşlarını çattı
"*Napıyor lan bu değişik?" Kaslı kollarını incelerken kaşlarını sanki mümkünmüş gibi daha çok çattı.Toji ifadesine gülüp son kez başını patpatladı "kızdırmayalım küçük enişteyi."
"Harbi lan" dedi Gojo, Defne'ye tepeden bakarken. Defne ise niye daha önce hiç kız görmemiş gibi davrandıklarını sorguluyordu.
"Bunlara kıyasla bizim kızlar ayı gibiymiş şuna bak. 1.52" (ordu plakasi 😉😉)Gojo ukala ukala konuşurken Defne neyden bahsettiklerini anlamaya başladı, "*İkra söylesene şuna anan kısa diye!"
Gojo düşünür gibi sol eli ile çenesini tuttu "Anan mı? Bu ne demek biliyor musun Suguru? Çok içten söyledi!"
"*Ur mom karsim." Dedi Defne eliyle dayama işareti yaptı. Gojo kahkaha attı
"Çok ayıp!"
"*yo""Bu kız hiç de kısa değil. Çok güzel." Haibara büyülenmiş bir şekilde Berfin'e bakıyordu. 1.70 küsür boylu manken gibi kız tabii gözü kalır. Berfin sanki bir iltifat aldığını fark etti ve gülümseyerek teşekkür etti. Haibara'da kızarıp yüzünü eğdi, eli ile selam verdi.
"*Çobanım gelir gelmez dikkat çekior ağlicam." dedi Miray gururlu bir şekilde. Olmayan göz yaşlarını sildi ve Berfin'den yanaklarına bir kokulu öpücük kazandı.
"*Cus asik"
"*Tabiolm"Ümmühan'da öpücük için hızla onlara ilerlerken yalnışlıkla Nanami'ye omuz atmış bulundu, Nanami inleyip sol kolunu tutarken söyledi "Bence sadece boy olarak küçükler. Ow!"
"*Ay çok özür dilerim!"
Ümmühan endişe ile sorry falan derken Nanami sorun olmadığını göstermek için hızla elini salladı.
"*İkra bir şey de galiba beni anlamadı bana el kol yapıyor imdat!"
"*Höst lan sen kimin mommysine el kol yapıyorsun sarı pırasa!?"
"Noluyo lan"
Nanami uzlaşmaya çalışırken ağır mahalle abisi Mimik olaya el atmıştı. Berfin'de yanında tırnakları ile oynuyor ve ters ters adama bakıyordu."Ah, kızlar Nanami'yi yalnış anladınız!"
Haibara'da yanlarına gelip olaya el attı. Onlar birbirine girişirken Toji ve Ayşenur, Gojo ve Defne ikilileri de tartışıyordu. Ortalık yangın yeriyken İkra ne mi yapıyor?"Buraya alışmanızı sağlayacağım merak etme küçük Kouhai'm"
"Hmmm, mhhh""*İkra salyan akıyor."
"*Ümoş az sus"😻😻*.•°*'°♡
Sonuç olarak A&W jjk high erkekleri ile tanıştı. Odalarına yerleşti ve ilk günlerini atlattı.
Bence yeto finito
Ellerine sağlık bebemYuh taş resmen bee
Bye byeee 😽😽😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülü Söktüm Kökünden 🌹 Gojo'yu Siktim Götünden 😉🔫 A&W×JJK
Randomsikti beni jjk lisesi duvarlari, eger vermezseniz bana geto'yu, pavyon olur burasi!