Akif Emir Özel Harekatta Çalışıyordur Amirdir Kardeşi İlkerde Özel Harekatçıdır Oda İkinci Amirdir Ekip Arkadaşlarıyla Oturuyorlardır Laflıyorlardır Müdür Yeni Ekip Amirini Getirir Yeni Ekip Arkadaşlarının Adı Elif'dir Elif İyi Yardımsever , Havalı İşinde İse Herşeyden Önce Vatan Diyordur Çok Disiplinlidir Elif Ekibi Toplantı Odasına Toplar ..
Elif : Evet Arkadaşlar Bundan Böyle Artık Yeni Amiriniz Benim! Benim Olmadığım Sıralar Akif Bey Sizinle İlgilenecek.
Akif : Bey Falan Diyince Garip Oldum Arkadaş
Elif : Efendim Bir Şey Mi Dedin Akif Bey ?
Akif : Yok Ya Siz Konuşmanıza Bakın Elif Hanım
Elif : Diycek Bir Şey Yok Benim Olmadığım Zamanlar Akif Var O Olmasa İlker Şimdi Haber Geldi İlk Operasyonumuza Hazır Mısınız?
Ekip : Evet
Elif : Alın Şu Silahları Hadi 2 Dakika Da Hazır Olun Geç Kalanı Beklemem !!
-Herkes Hazırdır Akif Geç Kalır Elif Akif'i Bırakacaktır Son Anda Acır Ve Akifi Araca Alıp Operasyona Gider-
Elif : Yer Burası Bunlar Kötü Alışkanlıklara Alıştırıp Kızları Bir Pavyonda Çalıştırıyorlarmış Hadi Şimdi Sessizce İçeri Giriyoruz
-Sessizce İçeri Girerler Adamlardan Bir Kaçını Elif Öldürür Son Anda Elifi Yakalarlar Elifin Başına Silah Dayarlar Akif Gelir Akif Elife Derin Derin Bakar Elifte Akife Akif Adamın Kafasına İsabet Alır Elifi Kurtarır Kızları Kurtarırlar Tam Olay Yerinden Ayrılacakları Sıra Gazeteciler Gelir Elif'in Arkadaşı İrem'de Vardır İrem Diğer Arkadaşlarını Yollar Elifin Yanına Gelir İlker İreme Baka Kalır İremde Öyledir Akşam Olur Elif Sahilde Bankta Oturuyordur Birden Akifte Gelir Yanına Oturur Elif Akife Teşekkür Ettiğini Söyler Oradan Çaycı Geçiyordur İki Çay Alırlar İçerler Akif Elifi Eve Bırakır Elif O Gece Hep Akifi Düşünür Akifte Elifi Aradan Aylar Geçer İrem Şubeye Gelir İlkerle Muhabbet Ederler Elif Akif İse Nişanlanmışlardı Birkaç Haftaya Düğünleri Olacaktı İrem İlkere Aşıktı İrem Nasıl Söyleyeceğini Düşünürken Birden Ağzından Kaçırıverir Ve Çok Utanır İlkerde Utanmamasını Gerektiğini Söyler Onunda Duyguları Karşılıklıydı Oda İremi Seviyordu İrem Ve İlkerde Sevgili Olmuşlardı El Ele Kol Kola Gezmeye Gitmişlerdi Elif Akif İse Düğün Alışverişi Yapıyorlardır Ve O Gün Gelir Herşey , Herkes Düğün İçin Hazırdır Düğün Olur Ve Biter Aradan 1 Yıl Geçer Bir Operasyona Çıkarlar Ve Akif O Operasyonda Şehit Olur Elif Yıkılır Daha Akife Bebeklerinin Olacağını Söylemeden Akif Şehit Düşmüştü Elif Akifle Evlerinde Kalıyordur Akifin Kıyafetlerini Koklayıp Söyleniyor Ağlıyordu Aradan Bir Kaç Ay Geçti İlker Ve İrem'in İlişkisi Ciddiye Bindi Onlarda Evlendiler Mutlu Bir Aile Tablosuydu Günler Aylar Cabuk Cabuk Geçiyordu Aradan Tam 3 Yıl Geçmişti İlker Ve İrem'in Kız Çocukları Olmuştu Adlarını Zeynep Koymuşlardı Elifde Doğurmuştu Çocuğunun Adını Mert Koymuştu Elif Bir Başkasıyla Evlenmişti Bir Gün İş Yerine Gitti Ve Müdür Yeni Birinin Katıldığını Söyledi O Kişi Elife İlkere Ve Ekibe Süpriz Olmuştu O Kişi Akifti 3 Yıl Önce Ölen Akif Elif Görünce Dayanamadı Gözünden Yaşlar Dökülü Verdi Herkes Dağıldı Akif Sözlerine Böyle Başladı '' ELİF ELİFİM GÖZÜMÜN NURU ÖLMEDİM BENİ AFFET BEN 3 YILDIR SURİYEDE ÇOCUKLARI KURTARMAK İÇİN UĞRAŞIYORDUM GÖZÜMÜN NURU AFFEDECEK MİSİN BENİ '' Diye Lafını Bitirdi Elif Parmağındaki Yüzüğe Baktı Akifte Baktı Anlamıştı Bir Başkasıyla Evlendiğini Akif Sinirli Ve Ağlayarak Giderken Elif Ardından '' GERİZEKALI SALAK SENİN ARDINDAN NELER YAŞADIM YAŞADIK BİZ HİÇ Mİ DÜŞÜNMEDİN BENİ OĞLUMUZU HE O YANLIŞ BÜYÜMESİN DİYE EVLENDİM BEN SENİN YÜZÜNDEN OLDU BUNLAR HALA SENİ SEVİYORUM GERİZEKALI SENİ HİÇ UNUTMADIM EVLENDİM BİRİYLE AMA SIRF OĞLUMUZ İÇİN AKİF SIRF OĞLUMUZ İÇİN EVLENDİM '' Elif'in Gözünden Yaşlar Tek Tek Düşer Akif Arkasına Döner Ve '' OĞLUMUZ DERKEN DER '' Elif Evet Oğlumuz Mert'imiz İçin Akif ...
—- ELİF VE AKİF BİR SÜRE SONRA BARIŞIRLAR ELİF KOCASINDAN AYRILIR MERTTE DE DOĞRULARI SÖYLERLER MERT AKİFİ İSTEMEZ AKİF MERTİN YANINDAN BİRAN OLSUN HİÇ AYRILMAZ ELİFİ DE TEK BIRAKMAZ ARTIK ONLAR ÇOK MUTLU BİR AİLE TABLOSUDUR —-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Affedecek Misin
ActionBu Hikaye Sadece Bu Sayfada Vardır Bir Başka Yerde Görürseniz Bana Bildiriniz .. Şimdiden İyi Okumalar :)