En best kankamla tatildeyiz. Okullar kapanalı 17 gün oldu va biz soluğu yazlıkta aldık. Bodrumun en çok çevresini seviyorum. Mesela benim en best ve aynı zamanda en öküz arkadaşımla şuanda aynı salıncakta ayakta hayvan gibi sallanıyorduk. Her an düşüp rezil olabilirdik. "Yavaşla len hayvan" diye böğürsem de kendimi de yırtsam irem malı beni dinlememişti. Ve soluğu kum zeminde almıştık. Arkadan düşmemize gülen bir kaç kişi vardı yani hani şu yakışıklı gruplardan biri işte. Kafamı tutarak ayağa kalktım irem ise dudağını ısırmış kanıyordu. Yakışıklı çocuklardan biri gelip " Yardıma ihtiyaç var mı? " dedi hala gülerken. "Aman aman istemez sizin yardımınızı." dedim çocuğa iğrenircesine bakarken çarpılacaktım vallahi. " Etrafa baksana ya düşerken beynini falan da mı düşürdün çünkü benim gibi yakışıklı birinin yardımını sizin gibi kızların geri çevirmesinin başka açıklaması olamaz." Dedi arkadaki arkadaşları kahkaha attı demek laf yarışı istiyordu bu ego bozgunu. " Ya baksana senin kalbin kan yerine ego mu pompalıyor." Dediğimde bu sefer sığır gibi gülen iremle ben olduk. " Seni görümce canım armut istedi." Dedi "Benim canım da seni görünce hıyar istedi ama yapcak birşey yok." Dedim iremin kolundan tutup sahile doğru yürümeye başladık."Selenn kızım bunlar resmen bizi dalgaya alıyorlar."deyince dutaksayıp ona baktım." Jetonun köşeli mi senin eğer öyleyse kaç köşeli bunları bilmem lazım ki sana o seviyeden konuşayım. " dedim yüzünü buruşturdu. " Aman be ben arkadaki çocuğu kesmekle meşguldüm." Dedi köşedeki dondurmacıdan dondurma alıp bir yandan yiyip bir yandan da yazlığa ilerliyorduk. Tam kapının önünde irem beni durdurdu ." Bekle kanka bi soru sorucam. Şimdi 3 tane kız dondurma yiyolarmış. Biri emerek biri yalıyarak diğeri de ısırarak. İçlerinden hangisi evlidir?" diye saçma sapan bi soru yönelttiğin de tam düşünücektim ki arkadan gelen ilahi erkek kahkahası ile ikimizde arkaya döndük aynı gün içinde ikinci rezilliğimizi de olmuş ve ikiside irem sayesin de. Bu o laf dalaşına girdiğim çocuk. " Demek abaza sakar kızlarımız burda oturuyormuş he." diyerek kahkahasına devam etti. "Sen bizi mi takip ediyorsun be." diye savunmaya geçtim hemen onunda kahkahası sönmüştü. İrem de hemen araya atladı. " Bize abaza ve sakar diyene bak hem bizi takip ediyor hem de fermuarı açık pis sapık." dedi gözlerim açık olan fermuara gitti. Hemen aceleyle feemuarı kapattı. "Sen benim nerelerime bakıyon ee sen de haklısın bu zaman da bir Aytuğ Dizgin olmak zor." deyip hem rezil olmuş havayla hemde egolu tavırlarıyla yan eve girdi. 1 dakika o yan eve mi girdii.. Demek oluyor ki artık yazları da rahat yok. Eve giren iremin sırtına sinirle atladım." Gerizekalı aptal öküz angut senin yüzünden aynı kişiye iki kere rezil olduk. " bunları söylerken bi yandan irem sağa sola dengesizce gidip gelirken kafasına vurmayı da ihmal etmiyordum." Len keçi suratlı bozayısı in üstümdennn." diye sitem ederken ikimizde yere düştük ben boşuna bu kıza dengesiz demiyorum. Ben zaten bu kıza dengesiz demiyorum ki neyse çaktırmayın. Yerden kalkarak direk odama gittim üstüme bikinimi giyip plaj çantamı alıp çıktım. İrem de hazırdı. İkimizin de oldukça düzgün fiziği vardı. Biz gene sallana sallana sahile gittik. Ben direk denize girdim. İrem ise bir yere bakıp salak salak sırıtıyordu. "İreğğğğmmm buraya gelsene be." diye bağırdım. Beni farkedip yanıma geldi. " Ne bağırıyon mandofon ineği şu Aytuğ nun arkadaşıyla kesişiyordum." dedi baktığı yere baktım çocukta buna bakıyordu. Şuan tek bir hedefim var oda İremin moralini bozmak. " Neden çocuğa fillerin seviştiğine bakar gibi bakıyorsun. " dedim iğrenircesine. Dediğime telaş yapıp "Nee!!"diyip suya ani bir dalış yaptı. Ben onun bu haline gülerken ayağıma bişeyin değmesiyle çığlık attım. İrem sudan kafasını çıkarıp " Korkma kanka sadece balık." dediğinde aslan görmüş gibi sudan çıkmaya başladım. Ben böyle şeylerden korkardım. İrem denizde kahkaha atarken popom titremeye başladı. Ben korkudan olduğunu düşünsemde arkamda ki ses olmadığını kanıtladı." Popona girmiş o zavallı balığı çıkarmayı ne zaman düşünüyorsun???