Buna . Eu sunt Andreea .. Si vreau sa va povestesc putin despre viata mea .. Eu am 14 ani si sunt in clasa a 7 a ...sunt cea mai mica si cea mai sensibila si timida fata de pe toata planeta ...si mai ales... Din clasa mea :( ... Eu .. Plac un coleg de la mine din clasa si....el nu stiu daca ma place ...eu .. Rad mereu cu el.. El e la o banca distanta .. Si il ador ... Eu nu am vrut sa ii zic sau sa ii arat ca il plac ... Am vrut sa vada ca il plac ca pe un coleg nu ca pe un viitor iubit... .off... Pana intr-o zi cand .. Se presupune ca " prietena " mea cea mai buna a vrut sa ma ajute .. Si sa dat intr-un fel ciudat la el....eu find intr-un fel... Putin geloasa .. Si m-am luat la bataie cu ea .. Si fara sa imi dau seama .. Am spus in gura mare ca il plac ... :(( . el uitandu-se la mine mi-a dat un zambet prietenesc si se indeapta spre mine .. Eu panican- du - ma ... Am fugit pe hol pana la baie ... Si intrand in baie .. Stau pe capacul de wc cu picioarele si incep sa plang ... incuiand baia... Si cat stau eu si plang aud usa bai deschizan-du-se si ... Intrand cineva ... .. :((....eu facan-du-ma mica ...incerc sa vad cine e .. Si cand ma uit mai clar .. Cine credeti .. Ca era . ? ... :* da chiar el ... El ma cauta sa-mi vorbeasca .... ..dintr-o data .. Aud o bataie usoara.in usa ...si o voce .. Putin ragesita ... Spanan-du- mi numele....
Eu ma oprisem din plans ... Si ies usor ... Cand dau nas in nas cu el... Cu lacrimi in ochii il intreb ce vrea ... El uitan-du-se la mine imi sterge lacrimile .. Si imi zambeste tamp.. Incercand sa ma faca sa rad ... Eu nu reactionez ..si dintr- o data incepe si ma gadile .. Eu razand am incercat sa scap si incerc sa fug .. Dar.. habar nu am cum dar alunec din greseala pe gresie si.. Fara sa vreau ajung in bratele lui ...in acel moment el.........Ce ziceti pana aici ? :* daca va placut scrieti intr-un com next .. Si continui povestea... Ps : scuzati ca nu am scris cu ..ă....î...ş....ţ.......si scuzati.. Greselele gramaticale... Nu ma judecati e cartea mea si scriu cum vreau...si + ca am inceput sa scriu seara.....si nu prea vedeam nimic ... Ok da-ti un next .. Daca va placut . Bye
CITEȘTI
Povestea unei fete timide
Romancebuna in aceasta poveste vreau sa vedeti o parte din viata Andreei.. .nu va spun multe lucruri dar isi da seama ca sa indragostit .. .ok va las pe voi sa vedeti...