Prolog

16 3 2
                                    

"Nadzieja na miłość czasami pojawia się w najmniej oczekiwanych momentach. Tak właśnie było z Mountiewem i Solpą, dwójką niezwykłych istot, które przemierzały losy na swojej własnej drodze.

Mountiew, wspinaczkaowiec zauroczony górami i przygodą, od dawna czuł potrzebę zmiany. Splotł się w sieci codziennych obowiązków, a tęsknota za prawdziwym szczęściem narastała. Któregoś dnia postanowił wyjechać na drugi koniec świata, aby odnaleźć spokój i ogarnąć swoje życie.

Tam, pośród nieznanych krajobrazów i przepastnych przestrzeni, Mountiew poznał Solpę. Solpa była istotą pełną energii, o pięknych, aksamitnych oczach. Spotkanie było przypadkowe, ale dla obojga było jak dotknięcie magii. Mountiewa Przyciągała intrygująca osobowość Solpy i jej odwaga w odkrywaniu własnych pragnień.

Głęboko w sercu Mountiewa rozkwitało coś, czego wcześniej nie doświadczył. Odwaga i spontaniczność Solpy otworzyły w nim nowe drzwi, prowadzące do nieznanych pokładów uczuć. Ale czy to spotkanie przeistoczy się w wielką miłość? Czy z odległości i różnych światów, z których się wywodzili, będą w stanie stworzyć trwałą więź?

"Na koniec świata i jeszcze dalej" opowiada o ich niesamowitej, pełnej emocji podróży w poszukiwaniu miłości. Czy Mountiew i Solpa zdołają pokonać wszystkie przeszkody, jakie stawia przed nimi świat? Czy ich drogi złączą się na zawsze, czy też rozejdą się w przeciwnych kierunkach? Przekonaj się, jak ważne jest spotkanie drugiej połowy, które zmienia nasze życie na zawsze.

Na koniec świata i Jeszcze Dalej *Publikacja Cofnięta Do OdwołaniaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz