Soğuk bir kış günüydü, hava kararmıştı... Bende her zaman ki gibi kurstan çıkmış arabamla eve dönüyordum birden arabam çalışmamaya başladı...
Ben:Bozulmanın sırası mıydı şimdi? Bu saatte burdan çok arabada geçmez, ne yapacağım? Hem havada buz gibi.
Tam o sırada biri bana seslendi...
???????:Neden bu soğukta bekliyorsun?
Arkamı döndüm ve dönmemle birlikte bir şok yaşadım, karşımda Galatasaray'ın kalecisi Fernando Muslera duruyordu...
Muslera:Neden bana böyle bakıyorsun?
Ben:(O anın şokuyla):Ş-şey, ben aslında seni birden görünce... Y-yani...
Muslera:(Gülerek):Anladım, merak etme:) Ama hala soruma cevap vermedin? Neden bekliyorsun ki soğuk havada?
Ben:(kekeleyerek)Y-yani ş-şey a-arabam b-bozuldu o-o y-yüzden...
Muslera:(Gülerek)İstersen sende benimle gel?
Ben:G-gerçekten m-mi!? Y-yani s-seninle mi g-geleceğim, Nando? Yoksa rüyada mıyım?(Yavaşça Muslera'ya dokunur)...
Muslera:Elin çok soğuk,(kolumu tutup) Şimdi ikimizde hasta olmadan arabaya binelim en iyisi...
Ben:Tamam...(İçimden) MUSLERA KOLUMA DOKUNDU AŞK KUŞUUM AAAAAAAAAAAAAAAAĞ!!!
Muslera:Birşey sorabilir miyim?
Ben:E-evet?
Muslera:İstersen arka koltuğa geçip uyuyabilirsin, uykun var gibi görünüyor?
Ben:Y-yok ben i-iy-iyiyim b-böyle(İçimden) Hay kekelememi seveyim yaa!
Muslera:Peki, sen bilirsin.
Aslında çok uykum vardı, fakat Muslera'nın yanında uyumak istemiyordum, ama en sonunda uykuya dayanamayarak uyudum...
Muslera:İstersen uyuyabilir-(Bana doğru bakar) Uykum yok diyene bak...(Güler)
Uyandığımda bir evdeydim, hemen etrafıma baktım ve 2. Kez şok geçirdim, Karşımda Kerem Aktürkoğlu oturuyordu...
Kerem:Sonunda uyandın:) Muslera duş alıyor.
Ben:Biz neredeyiz?
Kerem:(Gülerek)Benim evimdesin korkmana gerek yok, seni yemem hahaha...
Ben:Yiyemezsin zaten:)
Kerem:Nedenmiş o?
Ben:Boks kursuna gidiyordum, yani beni yiyemezsin.
Kerem:Tamam gel deneyelim, kazanırsan sana Muslera'nın hırkasını veririm... Ama ben kazanırsam kahvaltıyı sen hazırlarsın, Kabul mü?
Ben:M-Muslera'nın h-hırkası m-mı? Kabul ediyorum!
Kerem:Hehe gel bakalım... ama çok hızlı vurmak yok, ve yere yatıran ilk kişi kazanır, tamam mı?
Ben:O zaman işim daha kolay...
İkimizde birbirimizi yere yatırmaya çalışıyorduk, bende bokstaki en zor hareketi Kerem'e uyguladım, yani şınav pozisyonunda yere uzandım ve Kerem'de beni düşürmeye çalışacakken alttan çekildim ve Kerem kendi yerde kaldı kazanmıştım...
Ben:Hehe... kazandım, şimdi sözünü tut ve bana hırkayı ver...
Muslera:Ne yapıyorsunuz ikinizde?
Kerem:Yok birşey, yanlış anlama dövüş yarışı yapıyorduk, o kazandı.
Muslera:Ee, peki iddianız neydi?
Kerem: Kazanırsa, Ona senin hırkanı verecektim, ama eğer ben kazansaydım yemeği o yapacaktı. Ve kazandı:(
Muslera:Tamam, o zaman odamdan istediğini seç ve O na ver.
Ben:Gerçekten mi? Ben şaka sanıyordum...
Muslera:İstersen sen seçebilirsin, ama birşey soracağım.
Ben:Evet?
Muslera:Adın ne? Sana adınla seslenmek isterim...
Ben:Benim adım Sultan(İsmi beğenmezseniz değıştirebilirim~Yazar~)
Kerem:Ee, ne duruyoruz?
Muslera(Kolunu omzuma atarak)Hadi gidelim...
Ben:(Yüzüm kızarmış bir şekilde) T-tamam g-gidelim...
Muslera'nın odasında...
Muslera:Hadi, seç bir tanesini...
Ben:Ş-şuradakini a-alabilir m-miyim?
Muslera:Tamam, zaten atacaktım bana gelmiyordu... alabilirsin...
Ben:Ama benim boyum yetmiyor ki yukarıya?
Muslera:(Gülümseyerek) tamam ben alayım.
~1.BÖLÜMÜN SONU~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nando'nun tatlı bakışları...
RomanceSadece bir araba arızası ile hayatlar birleşebilir mi?...