Kerem:Sen aklını falan mı kaçırdın? Ya sana zarar gelirse?(Yine Muslera'yı düşünüyor yiaa<3<3)
İcardi:Kerem haklı Muslera, Hem sana zarar gelirse Sultan'a ne olacak?
Kerem:Muslera Sultan seni deliler gibi seviyor, sana söylememi istememişti ama şimdi söylemem lazım...
Muslera:Evet biliyorum, bana beni sevdiğini senden önce söyledi bile-_-(Kerem bu sefer geç kaldı)
Kerem:Gerçekten mi?
İcardi:Benim neden hiçbirşeyden haberim yok:_(
Muslera:Neyse onu bunu boşverin... Ben gideceğim sizde Sultan taburcu olduktan sonra eve götürürsünüz.
Kerem:Hayır Muslera, gidemezsin!
İcardi:Hem bence Sultan'a sor, o evet derse git...
Kerem:Evet bi sor, hem sormazsan sana sinirlenebilir yani...
İcardi:Hemde biz o sırada ne zaman taburcu olacağını da sorarız...
Muslera:Peki, o zaman ben Sultan'a sormaya gidiyorum, sizde doktorun yanına gidin.
Kerem&İcardi:Tamam o zaman sen git hadi...
Muslera Sultan'ın yanına, Kerem ve İcardi ise doktorun yanına giderler...
SULTAN'IN GÖZÜNDEN
Ben:Efendim?
Muslera:Sana demem gereken şeyler var..
Ben:Anlatabilirsin Nando?
Muslera(Herşeyi anlatır) Lütfen gitmeme izin ver, onlardan intikamımı almalıyım...
Ben:Sen iyi misin Nando? Tabiiki de izin veremem!
Muslera:Ama...
Ben:Ama ne?
Muslera:Sana zarar verdiler...
Ben:Bana zarar vermiş olabilirler belki... Ama intikam alacağım derken onlar sana birşey yaparlarsa kendimi asla affetmem!!!
Muslera:Lütfen...
Ben:Hayır Nando, lütfen beni dinle...
Muslera:Peki sen nasıl istersen.
Tam o sırada Kerem ve İcardi içeri girer...
İcardi:Muslera, Sultan'ı bugün taburcu edebilirmişiz ama bir sorunumuz var...
Muslera İcardi'ye doğru döner...
Muslera:Yine ne var ya!?(Öz kocam tekrardan sinirli:D)
Kerem:Bu Serhat(Kısaca X) şerefsizi durmadan tehdit mesajları atıyor...(Asya beni dövmez inşallah kuzenine şerefsiz dediğim için:_D)
Muslera:NE!!?
Muslera, İcardi ve Kerem'e Sultan'ı götürmelerini söyleyerek hızlıca ayrılır...
MUSLERA'NIN GÖZÜNDEN
O Patricia ve Serhat'a günlerini göstermekte kararlıydım ve emin adımlarla Patricia'nın evine doğru gitmeye başladım...
SULTAN'IN GÖZÜNDEN
Muslera'nın böyle davranması her ne kadar sinirimi bozsada onu durduracak kadar gücüm kalmamıştı, ve çok yorgundum. İcardi ise Muslera'nın arkasından gitmiş ve Kerem'e bana bakmasını söylemişti. Şimdi ise Keremle birlikte duruyorduk...
Ben:Kerem, şimdilik eve gitmesek olur mu?
Kerem:Neden? Eve gitmek istemez misin?
Ben:İçimde çok kötü bir his var, eve gitmek istemiyorum...
Kerem:Sen nasıl istersen ve birşeye ihtiyacın olursa lütfen bana söyle.
Ben:Şuan birşeye ihtiyacım yok ama yinede sorduğun için sağol:)
İCARDİ'NİN GÖZÜNDEN
Muslera hızlıca gittikten sonra ona yetişmek için arkasından gitmeye başlamıştım, Kerem'e ise Sultan'a bakmasını söylemiştim... Muslera'nın nereye gideceğini tahmin edebiliyordum ve hemen oraya doğru gitmeye başladım...
MUSLERA'NIN GÖZÜNDEN
Muslera:(Elinde demir bir sopa ile) Sonunda geldim, şimdi onlardan intikam alma zamanım...
Muslera kapıyı çalar ve kapıyı Patricia açar, Patricia Muslera'nın gelmesine çok şaşırmıştır...
Patricia:Muslera burada ne işin var?
Muslera:SENCE!!?(Muslera yine sinirli-_-)
Patricia:Ne diye bana bağırıyorsun be!?
Muslera:(Derin bir nefes alarak) Senin yüzünden hayatım darma duman oldu, sadece benim hayatım değil canımdan çok sevdiğim Sultanımın hayatı mahvoldu, bunun intikamını almayacağımı mı düşündün?(Ayy bana Sultanım dediiiiiiğ<3<3)
Patricia:(Belindeki silahı çıkartarak) hadi başlayalım öyleyse...
Muslera:(Elindeki demir çubuğu sıkarak) Beni silahla alt edemezsin...
Patricia tam Muslera'ya vuracakken Muslera Patricia'nın kafasına demir çubukla vurur ve Patricia yere düşer...
Muslera:(Patricia'nın karnına bastırarak) Serhat nerede çabuk söyle!!?
Patricia:(Zar zor konuşarak) Ü-üst k-kat-kattalar...(Bayılır)
Muslera:(Ayağı ile Patricia'ya tekme atarak) Bu çok kolaydı, şimdi ise Serhat'ı öldüreceğim...
Muslera tam içeri girerken arkasından bir ses duyar...
~9. BÖLÜMÜN SONU~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nando'nun tatlı bakışları...
RomantizmSadece bir araba arızası ile hayatlar birleşebilir mi?...