Soğuk bir gün..
Aslında günler hep soğuk, itici, bunaltıcı fakat o gün çok daha soğuktu..."GAK! Gak! KAMADOGAK! Tanjirogak! Ölü bulundu... GAK! "
Hiç birşeyin farkında değildi. Giyuu görevden geliyordu, Her tarafı yara bere içindeydi toplantıya yetişmek için koşuyordu, Ve kapının önüne gelmişti.
*Ağlama sesleri*
Ağlayan kişi kanroji'di. Giyuu anlam veremedi, Tâki kanlı küpeyle, kimonoyu görene kadar, Giyuu'nun gözleri fal taşı gibi açılmıştı.
"N..ne olıyor? O... kimono"
Sanemi göz devirerek, Giyyu'ya bakmıştı.
"Sonunda geberdi. "
Giyuu sinirlenmişti.
"ne? "
"Geberdi.Sıra o iblis kardeşinde. "
Giyuu kafasını eğmişti.
"Kes sesini... "
Sanemi ayağa doğrulmuştu.
Sınırlı bir şekilde, Giyuu'ya doğru yürüdü. Ubayashiki-sama gelince duraksadı."Tomiaka...
Giyuu tepki vermiyordu. Herkes ona odaklanmıştı. Yaraları kanıyordu, Shinobu hemen dikilmişti. Ama Giyuu'nun umrunda değildi.
" Nezuko... Nezuko nerede?"
"Tomiaka yaraların... "
"Nezuko... NERDE DEDİM! "
Giyuu patlamıştı. Onu ilk defa böyle görüyorlardı. Kanroji çekinmeden kendi konağında olduğunu söyledi.
Giyuu'nun yaraları açılmıştı. Kendi kestiği kollar sıkmaktan kanamıştı.
Ubayashiki konuşacaken Giyuu koşarak ayrılmıştı. Yerdeki kan miktarı çok fazlaydı.
"Nezuko... Üzgünüm... Üzgün.. "
Konağa varmıştı. Bakındı ve Nezuko'yu bulmuştu.
"Mhhhm!"
"Biliyorum... Üzgün.. Üzgünüm"
Sesi ağlamaklı çıkıyordu. Kan kaybından bayılacak gibiydi. Ama Nezuko alıp kendi konağına yöneldi.
.
.
.
.Ubayashiki Shinobu'ya emir vermişti. Giyyu'nun yaralarına bakması için emir vermişti. Sanemi endişelensede belli etmiyordu.
Giyuu yaralarını kendi sarmıştı. Başı dönüyordu, Nezuko uyuyordu... Ne masumdu.
"Koruyamadım... Ölen ben olmalıydım."
Kapı çalmıştı. Giyuu tahmin ediyiyordu. Shinobu gelmişti.
Giyuu umursamadı. Planını yapmıştı, Hashiralıktan ayrılacaktı. Nezuko'yu insana çevirmek için herşeyi yapacaktı. Kaçak olması gerekse bile. "
"Ara Ara?! Tomiaka-san biz geldik. "
"Biz? "
Giyuu kapıya yönelmişti. Kapıyı açtığında Rengoku ve Shinobu'yu görmüştü.
.
.
."Yaraları hal ettim."
"Peki bay bay. "
Giyuu eşyalarını, hazırlamıştı. Gece geç saat'e Giyuu çıkmıştı.
Evet Giyuu kaçmıştı... Herşey yeni başlıyordu.