Pov. Oliwia
Hej, jestem Oliwia. Ogólnie mam 16 lat. Wyglądam dość normalnie, mam blond włosy i zielone oczy. Chodzę do klasy z taką pewną dziewczyną <333 ma na imię Zuzia <333333 czy to imię nie jest cudowne !? Od kiedy ją zobaczyłam od razu się w niej zakochałam. Ma piękne okulary i kręcone włosy, jest idealna.
Właśnie jestem w szkole (więzieniu). Jedyna fajna rzecz tutaj to moja ukochana <3. Obecnie mamy wychowawczą, oczywiście gadamy o wycieczce którą będziemy mieć za kilka dni. Mamy losowanie lokatorów Dalego jeszcze nie wiem z kim będę (ja wiem że będziesz z Zuzą ale to taki spoiler).
Wsumie to nawet nie skupiam się na tym co ona mówi nie obchodzi mnie to- DZWONEK !!!!! Wszyscy wybiegli z sali jak poparzeni. Ja nie pobiegłam, moja słodziutka ukochana też nie biega dlatego ja postanowiłam iść w jej tempie <3 Nie zwraca na mnie uwagi, ale to wsumie fajnie bo bym chyba się spaliła że wstydu jak by się teraz na mnie spojrzała.......
Time skip
Pakuję się na wycieczkę. Będziemy tam aż dwa tygodnie !? To jest cudowne ! Jeszcze nigdy nie byłam na takiej długiej wycieczce, jestem ciekawa z kinem dostanę pokój. Szkoda że nie możemy wybierać sobię lokatorów ....
Dzień wycieczki
Jest obecnie 4 rano. Trochę wcześnie ale nie narzekam. Czekam oczywiście z grupką swoich znajomych, Julką, Viką, Wiką i jeszcze majką.
-Oliiii, a czemu się tak patrzysz na tą zuzę ?- zapytała Jula, wiedziałam co robi , chciała żebym się zawstydziła, i jej się udałooo. Jestem cała czerwona jak pomidor
-ooooooo Oliwia ma crushaaaaa<333- powiedziała Vika
-nienienienienieneieneineieneieneien ! Ja nic do niej nie czuję- skłamałam... Kocham ją i zrobiła bym dla niej bardzo dużo.... Niestety dziewczyny chyba zauważyły że nie mówić prawdy bo miały dziwne uśmiech na twarzy. (😏😏😏 Też wasz shipuję Oliwia <3)
Time skip. ( bo jestem leniwa )
Jedziemy już od godziny
Siedzimy w taki sposób:
[ Vika ] [Jula]
[ Wika] [Ame (ja ofc <3 najpiękniejsza)]
[Ja ] [ nikt ;( nie mam przyjaciół]
[Ktoś wsumie nwm kto]
Jedziemy nad morze <3 kocham morze, wzięłam chyba 10 stroi kąpielowych. Zuza siedzi na początku. Mój mały kujonek <3. Wiem jestem cringe ale nie mogę się powstrzymać...
Time skip (lubię time skipy :) )
Właśnie dojechaliśmy do hotelu. Będziemy losować karteczki z różnymi figurami, ci co mają te same figury są lokatorami.
Mam....... Koło, okej teraz trzeba znaleźć kogoś kto też ma koło. Hmmmmm
-Oli?- powiedziała jakiś głos, odwróciłam się i zobaczyłam Julkę - chyba znalazłam kogoś kto ma tą samą figurę co ty- powiedziała trochę dziwnym głosem dziewczyna i wskazała na ..... Mojego cursha !?!?!? Zuza będzie moją lokatorką.... Wsumie fajnie ale.... Trochę się stresuję.
- h- hej- powiedziałam do zuzy, byłam cała czerwona ofc, czułam jak bym za chwilę miała upaść na podłogęęęę... - mmm-mamy ten s-s-samą f-figurę.....-
Time skip (he he heeeee)
Ja i <3333333333333 mamy pokój o numerku 245
Jula i Vika mają pokój numer 312 To bardzo blisko nas. Wika za to ma pokój numer 173 to trochę daleko ale trudno. Amela ma chyba pokój nr 234 jest w pokoju razem z Marceliną .... Marcelina to jej dziewczyna (ofc że jesteśmy razem 💅💅💅Marcelina to jest moja girl <333333333333 )