kak mira

6K 7 0
                                    

nama aku am..
yang nak aku cerita kan kisah mcm mana ak bole main dengan kak mira tauke kedai makan thailand..

Masa tu dalam jam 3.00pagi aku baru lepas buat grabfood di kawasan seremban, masa otw balik tekak aku mula haus. Aku singgah ke kedai Kak mira ni..

Buat pengetahuan semua kak mira ni aku kenal2 mcm tu sahaja pernah la borak tapi just borak2 biasa.. badan Kak mira ni memang baik tetek anjal walaupon anak dah 4.. bontotnya tonggek,muka bujur, bibir gebu mcm zila bakarin la.

Masa jam 3 pagi kedai Kak mira ni nak tutup sebab tiada pelanggan lagi, kak mira pon sorg2 sebab pekerja dah balik.. Kak mira ni tidur semua dekat kedai sebab ada bilik dan ofisnya disini.

Masa ak nk turun motor Kak mira tegur :

kak mira : eh am knp dtg ni? kedai nak tutup lah

aku : yeke kak, sy puas cari kedai lain semua dah tutup tekak sy haus ni kak.. huhu

kak mira : haa kalau setakat air bole akk buat kan, tunggu jap ya..

masa tu aku pandang kak mira sorg2 pakai baju blouse ada butang tengah dengan seluar plazo hitam.. stim gler aku masa tu..

( kak mira tengah buat air )

aku : suami mana kak? staff2 lain mana?

kak mira : suami akk balik kg dgn ank2 ni akk sorg2 la, staff akk smua balik awl sbb customer dah tak ada jadi akk suruh la balik awl...

aku : oooo, akk tak takut ke sorg2 ni? akk da la cantik seksi pulak tu.. hehehe

kak mira : hahaha, apa la am ni.. akk kan istri orang lagi pon umur akk dah nak 40 dah tak danya org nak apa2 kan akk..

aku : yeke kak nak dekat 40?? sy tengok mcm 30 an je baru,baya2 sy jeee...

kak mira : ye am thn depan 40 dah ( air da siap)

aku : apa rahsia akk kekal cantik dan seksi ni??
( sambil hirup air )

kak mira : akk guna jamu thailand, kalau am ad awek bole bagi try kt dye..

aku : tak apa la kak, sy tak ada awek pon.. hehe, kak sy guna tandas bole nk kencing laa...

kak mira : pergi la

dalam tandas

( mcm mana la ak nk main dgn kak mira ni, geram plk aku tgk body dye ni, haa ak ada idea ) hehe

aku : kak mira!!!! oooo kak mira!!!

kak mira : ada apa ni am

( kak mira dtg tandas )

aku bg taw kak mira pintu tandas ni rosak..lepastu kak mira tunduk2 tengok kunci pintu tu.. aku yang dah stim tengok bontot kak mira terus ak tembab batang aku dkt bontot kak mira..

Awalnya kak mira lawan

kak mira : apa ni am, jangan buat akk mcm ni!!! akk kan istri orang..

aku : sy dah tak tahan tengok body kak mira, bagi la sy rasa.. hnmm
( sambil ramas teteknya dari laur baju )

bersambung.....

kak miraWhere stories live. Discover now