kak mira : jangan am.. akk istri org ni am!!
tanpa peduli kan kata2 kak mira... am terus bukak baju dan seluar kak mira di sebabkan geram dgn body montok kak mira...kak mira akhirnya mnyerah dan turut bernafsu dgn kelakuan am.. am mendaratkan bibir di bibir monggel kak mira dan kak mira turut balas dgn rakus akhir nya nafsu telah memenangi antara mereka berdua..
kak mira mula membuka seluar am hingga jatuh ke lantai lalu mula menggosok batang panjang am yang tengah mencanak.. am terasa teransang sekali dan tersedar terasa basah di batangnya. bila dye melhat dibawah kak mira sedang menjilat dan memasokkan batang am didalam mulutnya dengan rakus....
dalam hati am : wahhhh jackpot ni, tak sangka sundal juga ya... hihi
am biar kan sahaja kak mira menghisap batangnya hingga la am terpancut didalam mulut kak mira tu... kak mira telan semua air am tanpa pembaziran..
kak mira bangun dan senyum
kak mira : nakal kan am ni
am : jom kak second round
kak mira : jom ikut akkam ikut bontot kak mira pergi ke opisnya ada sofa panjang dan selesa.. sampai sahaja disitu mereka terus ciom mulut dan saling meraba dengan rakus... kak mira tolak badan am ke sofa lalu kak mira buat cowboy...
Ah Ah Ah Ah sedap nya kak mira!!!!!! sambil tetek nya dihisap dan diramas rakus oleh am...
setelah selesai posisi itu..am doggie kak mira sepuas2 nya hingga kak mira longlai dan akhirnya benih2 Am dilepaskan ke dalam rahim kak mira...
Ahhhhhhhhhhhghhhhhhh!!!!!
kak mira : banyak nya air am ni
am : nak wat cmne kak... lama simpan.. hehee
am : TQ kak mira sygg..muahhhhselesai
tQ vote