Ik sloot mijn ogen en klikte op het filmpje. Angst schoot door me heen toen ik de stem van Joost hoorde. Terwijl kreeg ik een bericht van Pascal binnen, of ja dat denk ik toch. Mijn ogen zijn nog steeds dicht.
Deze _____, hij had mij er in geluisd. Hij wou mij gewoon bang maken, deze ____ van een ____ vent dat hij is. Ik leg mijn hoofd op mijn bureau opgelucht.
Pascal: J/N, ben je er nog?
Ik was de hele opbiechting bij Pascal al vergeten. Wat moest ik nu zeggen, Pascal wist alles, Joost ook. Kijk het is niet dat ik nu zo close ben met Jeremy en Harm maar het is maar een zijn van afwachten tot zij het ook weten.
Joost ging het niet zomaar bij één waarschuwing houden, maar het was er wel één. Ik scrolled voor de zekerheid door de video maar heel de video lang was gewoon een gameplay. Geen vermelding naar mij, of Nick, of iets dat ik heb gedaan.
De echte Jeremy: Nice video Joost! Volgende keer samen een potje?
Joost: is goed, aanstaande woensdag?
De echte Jeremy: zekerst, komt inorde. Kom je ook @j/n?Een video maken met Jeremy en Joost? Dat zag ik nou echt eens niet zitten.
Joost: ja doe mee, word gezellig.
Nu dat was raar, zeer raar. Nog raarder dan Pascal die langer dan drie minuten zwijgt. Dus ik verzon een excuus.
U : sorry jongens ik weet niet hoe het spel werkt.
De echte Jeremy: geen probleem, kom anders even langs dan en dan kan je op mijn reserve pc even spelen.Wie heeft er nu een reserve pc? Jeremy dus. Ha! Ik had nog een goei excuus.
U : Sorry jongens maar woensdag is men afspreek dag met men vrienden.
De echte Jeremy: zijn we dan geen vrienden?
U : Nee.Vond ik wel grappig om te sturen dus deed ik het ook. Aw shit Pascal.
Pascal: Ik weet zeker dat het niet zo erg was.
Pascal: daarbij Joost zou nooit een exposing video doen.
Pascal: J/N??
Pascal: ?????
Pascal: J/N ben je daar????
U : nee Idd, this okay je geen zorgen.Met een zucht sprong ik op men bed, ik wou gaan slapen, maar ik moest me nog slaap klaar maken. Dus met een zucht en een benen zwaai sprong ik uit men bed de badkamer in.
En ik maakte nog lekker even een tweetje.
Een paar mensen die me hadden gevolgd door de video van Pascal like men tweet, Harm en Jeremy deden dat ook. Pascal had op mijn tweet gereageerd, maar die like ik gewoon een zei niets.
Ik lag in mijn bed en kon maar niet inslaap vallen, er voelde iets fout. Iets dat niet juist was. Ik had het gevoel in mijn bed. Wat zie ik over het hoofd???
WACHT! Als ik naar Jeremy zijn huis ga kan ik er zeker van zijn dat Joost niets slecht gaat zeggen. Ik pakte snel mijn gsm en stuurde een bericht naar Jeremy om te zeggen dat ik er woensdag toch ga bij zijn. Ik kreeg een droog antwoord terug, misschien had ik niet om 2u een bericht moeten sturen. Ach ja.
Ik check mijn Twitter nog eens een keertje en zie dat twee nieuwen mensen mij hebben gevolgd. Duncan en Ronald? Ik hield men schouders op, ze werden beide gevolgd door de whatsapp groep, dus volgde ik ze ook gewoon terug.
Ik like de laatste tweet die ze hadden gepost en legde men gsm weg. Misschien komt het toch alleen nog goed?
JE LEEST
Shone Schijn ( De makkers x lezer )
FanfictionNog niet klaar, hoe het zou zijn om bevriend te zijn met Nederlandse YouTubers. J/N is niets anders dan gemeen. Kunnen deze YouTubers haar hart smelten of blijft J/N voor altijd ijskoud. CRACK FIC!