happy birthday Satoru

170 29 10
                                    

Suguru uyuyamıyordu, 3 saat geçmişti ve genç omeganın saçma isteği onu trajikomik bir şekilde uyutmuyordu.

"Böyle biri neden mutlu olur ki?"

Düşünmekten kafayı yemesine az kalmıştı, istese ona bir gökdelen alabilecek kadar parası vardı lakin Gojo satoru'nun böyle kolay bir insan olmadığını daha ilk bakışında anlamıştı.

"Sikeyim"

Viskisini bitirmesiyle çocuğun öz geçmişine bir süre daha baktı, baktı ve baktı.

Zengin bir aileden geliyordu lakin, babasının poker aşkı satoru'nun ailesini dağıtmaya yetmiş, yaşantısını alt üst etmişti. En sonunda kendisini mutfakta kahve yaparken bulmuştu Suguru. Birkaç saat daha araştırma yapmış ve gördüğü ilanla sırıtmıştı.

Telefonunu eline alıp saate girdi ve 9.30'a 'mezat' ismini verdiği alarmı kurdu.

Zaman su gibi akıp geçti, Suguru'nun alarmı çalmaya başladığı an yataktan fırlamış, üzerine siyah bir takım elbise giyerek saçlarını hızlıca toparlamıştı, elinde para dolu birkaç çanta ile arabasına anlamış ve daha önceden çeşitli sebeplerle bulunduğu konferans salonuna büyük bir heyecanla sürmeye başlamıştı.

Satoru'nun ve ailesinin eşyaları ebeveynleri öldürüldüğünden beri kara borsada yüksek meblalardan satılıyordu, bunu öğrenmek elbette ki Geto gibi biri için pek zor olmasa da üzerinden bunca yıl geçmesine rağmen hemen aradığı gün açık arttırma ile karşılaşmak hayatının şansı olabilirdi.

O an kafasına dank etti,
1 gündür tanıdığı ve de ezik olarak adlandırdığı omeganın siktirboktan isteğini gerçekleştirebilecek olmayı hayatının şansı olarak görmüştü kendine.

"Belli ki asıl ezik benim"

Kendi kendine homurdanırken arabasını ücretsiz otoparka park etmiş ve kolundaki saate bakıp hızlı adımlarla içeri girmişti.

Kendisine uygun bir yer bulup soluk soluğa oturmasıyla takım elbiseli adam önündeki şaşalı masaya sıradaki ürünü yerleştirmekle meşguldü.

"Sevgili izleyicilerimiz, bu nadide parça eminim ki hepinizin iyi bildiği bir isme ait. Bay Satoru'nun bir oğlu olacağını öğrendiği vakit karısına hediye ettiği 24 ayarlık saf bir altın üzerine pırlanta işlemlerle taçlandırılmış bu nadide yüzük için 100.000 dolardan açılısı-"

"10 milyon"

Suguru mücevherlerden anlayan biriydi, biraz işini riske atmak istemediğinden, biraz da benzer teklifler geleceğini bildiğinden böyle bir miktar söylemişti.

"Vay vay vay, açılışımız yüksekten oldu. Arttırmak isteyen değerli müşterilerimiz?"

"12"

Geto duyduğu sayıyla kıkırdadı, konu omegası olunca cimrilik yapacak hali yoktu.

Omegası?

"20 milyon."

Yanında üç çanta nakit vardı, her birinde 40'ar milyon olduğunu var sayarsak bu yüzük kesinlikle onun olacaktı.

"21 milyon"

Tekrardan teklif gelmesiyle kaşlarını kaldırdı Suguru, yine aynı sinir bozucu sesti teklifin sahibi.

"Gözünüzü korkak alıştırıyorsunuz bayım, benim gibi birisi için boş çabalar. 35 milyon"

Koltuklar arasında fısıldaşmalar başladığında yaşlı adam kıkırdadı.

"Pekala pekala, pes ediyorum."

"Vay, öyleyse son teklifimizi 35 milyon kabul edeceğim. Satıyorum, satıyoruuuuum veeee satıldı."

Suguru keyifle ayağa kalkmış ve artık ona ait olan değerli mücevheri almak üzere sahneye ilerlemişti. Elindeki çantalarını birini açtı, içinden bir miktar parayı çıkardı ve de adama uzattı.

"İşte, hızlıca sayarsan müteşekkir olacağım. Bu yüzüğü gerçek sahibine ulaştırmak gerek"

Frijit Ahlak Anlayışı [satosugu]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin