Capitolul 1

2 0 0
                                    

În acest volum este vorba despre povestea cunoașterii celor două grupuri.
Sunt două vile alăturate în care acești tineri se vor muta, fără a ști ce se va întâmpla.
Ambele vile sunt formate din parter, etajul 1 și mansardă. Sunt 3 camere la parter, 3 camere la etaj, fiecare cu baia ei proprie, bucătăria, partea de living și terasa sunt comune. În aceasta locuiesc Eva, Antonia, Emilia, Denisa și Irene.
Vila băieților are 3 camere la parter și 4 la etajul 1, tot la fel legat de spațiile comune. În aceasta vor locui momentan Chuck, Sebastian și Damian.
Acum câte ceva despre fiecare personaj (știu că sunt multe nume și va fi greu de reținut dar sper să vă placă să citiți) .
Eva este cea mai bună prietenă cu toate celelalte fete, este genul căreia îi pasă prea mult, care se stresează prea tare, deoarece îi place să asculte lumea, îi place să ajute persoanele din jur și să le dea sfaturi, ceea ce de multe ori o duce la dezamăgiri și suferință. Știe când să fie matură și când poate fi copilăroasa.
Antonia este prietena care te face mereu să râzi indiferent de circumstanțe, doar că din păcate critică foarte mult, bine, cu toate acestea, este o prietenă bună și grijulie.
Emilia este prietena care este acolo indiferent de situație, care te ajută oricând ai nevoie. Singura ei problemă este că se enervează foarte repede, în rest este o drăguță cu un zâmbet larg și frumos, ce te molipseste.
Denisa este prietena aia care e mereu cu distracția (sufletul petrecerii) dar care este acolo și la bine și la rău, dar care din păcate, ca și Eva, este prea sufletista.
Irene este o persoană înțelegătoare dar totodată este si prietena din grup care vrea mereu atenție, ceea ce duce la certuri deoarece face și spune lucruri pe care nu ar trebui să le facă sau zică, profitând de faptul că este frumoasă .
Chuck pune suflet prea repede când începe să te cunoască sau când crede că o face, devenind în stare de orice pentru persoanele dragi. Doar că totodată este și prietenul care crede că totul este o joacă.
Sebastian este vărul Evei, care i-a fost mereu alături când aceasta a avut nevoie și invers, dar din păcate în grupul lui este prietenul lăudăros.
Blake este prietenul ăla frumos care fură toate privirile fetelor când merge undeva, frumusețea lui fiind una izbitoare. Defectul lui este că mereu își dorește să fie totul cum spune el.

"Capitolul acesta nu este foarte lung deoarece este primul, nu știu dacă celelalte vor fi mai lungi. Am preferat să povestesc puțin despre fiecare personaj să puteți înțelege cât de cât faptele/ acțiunile lor. Din capitolul următor o să înceapă acțiunea, sper să ajungă să vă placă cartea. "

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 01, 2023 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Roțile DestinuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum